لزوم تدوین آیین نامه ای جهت ارائه مانیفست اطلاعات مالی

به گزارش ریسک نیوز، پنل بیمه زندگی از منظر سرمایه گذاری در 1403 در «رویداد بیمه و 1403» در استودیو سخنکده متن با حضور سید مرتضی حسنی عقدا معاونت امور اقتصادی و پشتیبانی و عضو هیات عامل بیمه پاسارگاد برگزار شد. به گفته وی، شرکت هایی که منابع زیادی را وارد بورس کردند اکنون در […]

به گزارش ریسک نیوز، پنل بیمه زندگی از منظر سرمایه گذاری در 1403 در «رویداد بیمه و 1403» در استودیو سخنکده متن با حضور سید مرتضی حسنی عقدا معاونت امور اقتصادی و پشتیبانی و عضو هیات عامل بیمه پاسارگاد برگزار شد.

به گفته وی، شرکت هایی که منابع زیادی را وارد بورس کردند اکنون در تراکنش ها مشکل دارند و بلافاصله ناظر بازار کار را قفل می کند.

در سپرده های بانکی هم به دلیل ارایه نرخ های مختلف چالش آفرین است.بخش عمده ای از منابع در اختیار شرکت های بیمه نیست و عملا در برخی جاها با زیان روبرو می شوند.

هیچ شرکتی را نمی توان با شرکت دیگر مقایسه کرد باید تک‌تک‌ اجزای صورت های مالی بررسی شود اما در صنعت بیمه این اتفاق نمی افتد شرکتی که 65 درصد مجموع دارایی هایش مطالبات است با شرکتی که پنج درصد است در یک‌ تراز دیده می شود.

تجمیع اطلاعات مالی گاهی به اطلاعات گمراه کننده می انجامد. نهاد ناظر آیین نامه ای تدوین کند که مانیفستی از اطلاعات مالی شرکت ها ارایه دهد که آیا باید داده ها خام باشد یا تجمیع شده. چرا بندهای حسابرس در تحلیل ها تعدیل نمی شود.

نسخه صوتی

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟