کمربندها را محکم تر ببندید! / عشق، گذشتن از مرز فروش!

چهل و سومین شماره نشریه بیمه داری نوین در چهار پرونده با تمرکز بر بیمه و 1403 منتشر شد. در این شماره تحلیل های مختلفی از پیش بینی سال 1403 منتشر شده به همراه پرونده ای مبسوط در خصوص شبکه فروش ، اتکائی ها و عدالت مالی و بیمه ها.

به گزارش ریسک نیوز چهل و سومین شماره نشریه بیمه داری نوین در چهار پرونده با عناوین ایران 1403، پلتفرمی برای همه ، عدالت مالی و گذشتن از مرز فروش منتشر شد.

محمود فراهانی مدیر مسئول نشریه بیمه داری نوین در سر مقاله ای با عنوان صفر سه به نفع تورم به بررسی چالش های بیمه گران در سال 1403 پرداخته است.

همچنین آزاده محسنی در سرمقاله ای با عنوان سخنکده متن و آغاز راه جدید ، مسیر جدید سخنکده متن در سال 1403 را ترشیح کرده است.

ایران 1403/ صفر3

این پرونده با مقاله ای مبسوط و تحلیلی از بهنام شهریار ، عضو هیات مدیره و پژوهشگر صنعت بیمه آغاز می شود.

بهنام شهریار در این مقاله مفصل چشم انداز اقتصاد ایران و جهان در سال 1403 را برای تحلیل گران و تصمیم گیران بیمه ای تشریح کرده تا شرکتهای بیمه بدانند با چه وضعیتی در سال جدید روبرو هستند.

این نوشته مبسوط که با عنوان کمربندها را محکم تر ببندید منتشر شده است پیش بینی های اقتصادی و ارزی برای سال 1403 را به تصویر کشیده است.

در ادامه این پرونده در گزارشی با عنوان خوشحالان عملکرد بزرگان بیمه ای در نه ماهه 1402 بررسی شده است و در گزاری دیگری با عنوان موفق ها عملکرد شرکتهای بیمه ای کوچک در دوره مورد اشاره واکاوی شده است.

اتکائی / پلتفرمی برای همه

در این پرونده نشستی با حضور بیمه گران اتکائی جهت بررسی الزامات گذار به اتکائی پلتفرمی منتشر شده است.

در ابتدا فریال فراکش مدیر بیمه های اختیاری شرکت بیمه تهران ری مختصات اکوسیستم بیمه گری اتکائی در گذار به نگرش پلتفرمی را بررسی کرده است.

در ادامه مجید تقی لو معاونت اتکائی بیمه مرکزی با نگاه بر تحول دیجیتال در عرصه نظارت و اتکائی به ضرورت های تغییر مدل های نظارت پرداخته است.

در ادامه در پنلی با حضور کارشناسان و مدیران ضوایای نظام ارزش آفرین در حوزه اتکائی بررسی شده است.

و در ادامه این پرونده در میزگردی با حضور مینا صدیق نوحی مدیر عامل بیمه اتکائی سامان، موسی رضائی مدیر عامل بیمه البرز ، اسماعیل داور پناه مدیر عامل بیمه اتکائی تهران ری، مختاری مدیر کل فاوا بیمه مرکزی و قلاتی رئیس هیات مدیره فناوران خبره ضرورت ایجاد سامانه اتکائی مشترک در صنعت بیمه بررسی شده است.

در انتهای این پرونده محمدرضا کشاورز مدیر عامل شرکت بیمه اتکائی ایرانیان در یک مقاله با عنوان چشم انداز یک رویا به ضرورتهای ایجاد پلتفرم اتکائی اشاره کرده است.

عدالت مالی، الزامات و داشته ها

در این پرونده  عدالت مالی و نفش بیمه در توسعه عدالت مالی در ایران با نگاه به فرصتها و چالش بررسی شده است.

در ابتدا علی عبدالهی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی به ارائه تصویری از تجربه های جهان درباره فراگیری مالی پرداخت در ادامه روزبه بالو نژاد عضو هیات علمی پژوهشکده اقتصادی سند ملی فراگیری مالی را مورد بررسی قرار داد و در نهایت مهران رضوانی مدیر عامل بیمه تجارت نو حلقه های اتصال بیمه و فراگیری مالی را تشریح کرد

در ادامه این پرونده در پنلی با عنوان دو بال مهم دو مبحث شاخص سازی و سواد مالی با حضور افراد فوق برگزار گردید.

گذشتن از مرز فروش

در این پرونده اکوسیستم ارزش آفرین فروش، الزامات و چالش ها مورد بررسی قرار گرفته است.

در ابتدا مقاله ای از ایمان ارسطو مدیر عامل پلنت را می خوانیم با عنوان غایب حلقه ها.

در ادامه صحبتهای محمد حسین یمکان گز از فعالان شبکه فروش در مطلبی با عنوان ظهور دهه هشتادی ها با محوریت الزامات داشتن یک شبکه فروش موثر را می خوانیم.

ادامه این پرونده با صحبتهای مریم مطوف مدیر شعبه غرب بیمه تجارت نو با عنوان فراتر از محصولات و خسارات ادامه پیدا می کند.

همچنین در مطلبی دیگر هیوا کابلی مدیر امور مشتریان شرکت بیمه کارآفرین با عنوان بارهای سنگین سنت  از ترک عادت بیمه گری سنتی و دردسرهایش می گوید.

ابراهیم سالاری از فعالان شبکه فروش نیز از تجربه های ایجاد اولین شعبه مجازی بیمه می گوید.

 

در ادامه این پرونده نیز پنلی مبسوط با عنوان جستجوی برگه های بازنده با حضور صادق کیان معاون فاوا بیمه مرکزی، ایمان ارسطو مدیر عامل پلنت ، علی اکبر گلشنی مدیر تحول دیجیتال بیمه دی و توحید حیدری رئیس هیات مدیره کاربلد  پازل نوآوری در صنعت بیمه را بررسی کردند.

کج راهه ای که ساخته ایم عنوان پنل دیگری از این پرونده است که با حضور قاسم نعنمتی معاون فناوری اطلاعات بیمه پاسارگاد و حمید رضا پروازی رئیس کمیته کسب و کار دیجیتال سندیکای بیمه گران نقشه گذار به نظام فناور فروش بررسی شده است.

و در پنل پایانی این پرونده با عنوان نه به نوآوری مرور وضع موجود شبکه فروش از منظر ذهنیت بررسی شده است.

در این پنل حبیب میرزائی معاون مدیر عامل بیمه پاسارگاد، مهرداد رضائی مدیر کل نظارت بر بیمه های زندگی بیمه مرکزی، پرویز خسروشاهی قائم مقام سابق بیمه مرکزی، نوروزی مدیر عامل بیمه خاورمیانه و بهروز اسد نژاد عضو شورای فنی بیمه ایران زوایای مختلف شبکه فروش و مقاومت در مقابل نواوری و راهکار برای گذار از وضع موجود را بررسی کردند.

برای تهیه شماره اسفند بیمه داری نوین با شماره 88644304 و 5 تماس بگیرید.

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟