سالن هفت بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ به انحصار اینشورتک ها در آمد

با برنامه ریزی های بیمه مرکزی، سالن هفت بیست و هفتمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) به انحصار اینشورتکها در آمد.

به گزارش ریسک نیوز، در پی رایزنی های انجام شده و هماهنگی های صورت گرفته توسط بیمه مرکزی، اینشورتکها توانستند سالن هفت نمایشگاه الکامپ را که از ۹ الی ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، هدف بگیرند.

سالن هفت یکی از سالنهای بزرگ نمایشگاه بین المللی تهران است که امسال در الکامپ 1403 توسط اینشوزتک ها در اختیار گرفته شده است.

با توجه به رویکرد بیمه مرکزی در مواجهه با اینشورتکها و شرکتهای فناور بیمه ای که طی ماههای اخیر با تصویب آیین نامه 105 به ظهور رسیده، باید دید صنعت بیمه می خواهد چه دستاوردی از الکامپ 1403 بدست آورد.

بر اساس این گزارش نمایشگاه الکترونیک یک رویداد مهم در زمینه فناوری و الکترونیک است که شرکت‌ها، تولیدکنندگان و علاقه‌مندان به این حوزه هر ساله در آن شرکت می‌کنند. در این نمایشگاه، آخرین و به‌روزترین محصولات و خدمات مرتبط با حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک را به نمایش می‌گذارند.

نمایشگاه الکامپ، مخفف کلمات (Electronics, Computer & E-Commerce) است که به معنای الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی است. در واقع هدف از برگزاری این نمایشگاه به نمایش گذاشتن آخرین محصولات و خدمات در زمینه فناوری، تجارت الکترونیک و خدمات دیجیتالی است، به همین دلیل هر ساله شرکت‌ها، متخصصان و فعلان زیادی در نمایشگاه الکامپ شرکت می‌کنند.

این نمایشگاه محیط بسیار مناسبی برای کسب و کاران تازه‌کار و استارت‌آپ‌ها هستند که بتوانند ایده‌ها و محصولات نوآورانه و خلاقانه خود را به دیگران معرفی کنند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟