مدیرعامل بیمه تجارت نو عنوان کرد:

استراتژی تجارت نو رویکرد کارآفرینانه با اتکا بر بازآفرینی

مهران رضوانی مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو با اشاره به فراز و فرودهای شرکت بیمه متبوعش طی سال های گذشته به تغییر استراتژی شرکت در دوره جدید مدیریتی با اتکا بر بازآفرینی فرآیندهای شرکت اشاره کرد.

به گزارش ریسک نیوز، مدیرعامل بیمه تجارت نو در رویداد «تجارت نو، در مسیر تحول/ مرور عملکرد با نگاه به آینده» تاکید کرد: بیمه تجارت نو پس از مدت ها به سود رسیده است. شرکت در سه ماه گذشته در رشته عمر رتبه اول را کسب کرد. همچنین در رشته کشتی رتبه سوم را بدست آورد.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم، تحول و‌ بازآفرینی در حوزه تحول دیجیتال بوده است. استراتژی ما رویکرد کارآفرینانه با اتکا بر بازآفرینی بوده در این راستا چالش های موجود در دوره قبل از جمله چالش های سهامداری، عدم رسیدگی به مشتریان، چالش های ورشکستگی و … در زنجیره ذینفعان برطرف شده است.

حذف لایه های غیر ضروری در بدنه شرکت در دوره جدید کلید خورد. همچنین مرکز بانک – بیمه را در شرکت بیمه تجارت نو ایجاد کردیم تا از قابلیت های بانکی استفاده شود در این راستا با هشت بانک تفاهم نامه امضا کرده ایم. با ایجاد مرکز تحلیل داده تا کنون بیست هزار داده را تحلیل کردیم.

نسخه صوتی

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟