«کارستان جوان» تنها شرکت فناور بیمه ای حاضر در جیتکس ۲۰۲۴

شرکت «مهندسی تحقیقاتی کارستان جوان» به عنوان شرکت منتخب از طرف معاونت علمی ریاست جمهوری، راهکار بیمه گری «ابریشم» خود را به عنوان یک محصول دانش بنیان فناور در رویداد استارتاپی «نورث استار» نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۴ دوبی عرضه خواهد کرد.

به گزارش ریسک نیوز، شرکت «مهندسی تحقیقاتی کارستان جوان» به عنوان شرکت منتخب از طرف معاونت علمی ریاست جمهوری، راهکار بیمه گری «ابریشم» خود را به عنوان یک محصول دانش بنیان فناور در رویداد استارتاپی «نورث استار» نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۴ دوبی عرضه خواهد کرد.

مهندس «کریم عابدی» مدیرعامل این شرکت با بیان مطلب فوق افزود:کارستان جوان با ۲۶ سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه کشور، راهکارها و محصولات خلاقانه ای از جمله راهکار بیمه گری «ابریشم» را به این صنعت ارائه کرده است که این راهکار نوین، هم اکنون در شرکتهای معظمی همچون بیمه دی و کارآفرین به کار گرفته شده است.

وی افزود:رویداد نورث استار جیتکس ۲۰۲۴ دوبی فرصت مناسبی برای ارائه توانمندیهای تیم جوان و باتجربه کارستان جوان به کارآفرینان و سرمایه گذاران و نیز شرکتهای بیمه در سطح بین المللی است.

 عابدی ابراز امیدواری کرد، تنها نماینده زیست بوم اینشورتک ایران به همراه پارتنر خارجی خود در این رویداد، بتواند قابلیتهای خاص و منحصربه فرد ابریشم را به خوبی ارائه و عرضه نماید.

گفتنی است، نمایشگاه جیتکس (GITEX)از جمله نمایشگاههای پیشرو منطقه و جهان برای سرمایه گذاران خطرپذیر و محلی جهت نمایش جدیدترین دستاوردهای استارتاپهای فعال در حوزه های هوش مصنوعی، شهر هوشمند، فینتک، فناوریهای ابری، کلان داده، امنیت سایبری، بلاکچین، متاورس، فناوریهای تلکام و سایر حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات محسوب میشود.

رویداد نورث استار با حضور برترین استارتاپهای جهان به عنوان مهمترین رویداد جانبی همزمان با جیتکس در جنب این رویداد در روزهای ۲۲ تا ۲۵ مهرماه برگزار می گردد.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟