سردار وحید مجید افزود: بهطور مثال، چندی پیش یکی از پزشکان گزارشی در مورد عمل تغییر رنگ چشم و آسیبهای شدید آنها به چشم به پلیس فتا ارائه داد. با توجه به خطرناک بودن موضوع و بررسیهایی که از طریق وزارت بهداشت انجام شد، پلیس به این مسئله ورود و موضوع را به مرجع قضایی منعکس کرد.
به گزارش ریسک نیوز ،رئیس پلیس فتا از ورود این پلیس به تبلیغات عمل “تغییر رنگ چشم” و آمپولهای لاغری در فضای مجازی خبر داد.
سردار وحید مجید رئیس پلیس فتای فراجا در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به تبلیغات آمپولهای لاغری و عمل تغییر رنگ چشم در فضای مجازی اظهار کرد: پلیس فتا وقتی میتواند به یک موضوع تخصصی در فضای مجازی ورود کند که مرجع تخصصی مانند وزارت بهداشت اعلام کند یک محصول یا خدمت خاص غیرمجاز است.
وی افزود: بهطور مثال، چندی پیش یکی از پزشکان گزارشی در مورد عمل تغییر رنگ چشم و آسیبهای شدید آنها به چشم به پلیس فتا ارائه داد. با توجه به خطرناک بودن موضوع و بررسیهایی که از طریق وزارت بهداشت انجام شد، پلیس به این مسئله ورود و موضوع را به مرجع قضایی منعکس کرد.
دیدگاه شما چیست؟