ادامه اختلال در خدمات غیرحضوری بانک پاسارگاد؛ ارسال پیامک های واریز و برداشت اشتباهی

به دنبال حمله‌ سایبری هفته گذشته به زیرساخت‌های بانکی کشور، اگرچه با گذشت چندین روز، بانک پاسارگاد به چرخه‌ خدمات‌دهی بازگشت، اما خدمات اینترنتی این بانک همچنان غیرفعال است و پیامک های واریز و برداشت اشتباهی وجه نقد هم برای برخی مشترکان ارسال می شود.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از سیتنا، به دنبال حمله‌ سایبری هفته گذشته به زیرساخت‌های ارتباطی کشور و اختلال در خدمت رسانی برخی بانک ها، خدمات بانک پاسارگاد علی الخصوص سرویس های اینترنتی این بانک از دسترس خارج شد.

با گذشت چند روز، بانک پاسارگاد از دفع حمله‌ سایبری و بازگشت به چرخه‌ی خدمات‌دهی خبر داد، اما همچنان خدمات اینترنتی این بانک غیرفعال است.

برخی از کاربران سیتنا هم با ارسال پیغام هایی از پیامک های واریز و برداشت اشتباهی وجه نقد از حساب های بانکی شان نزد بانک پاسارگاد طی روز گذشته و امروز (چهارشنبه و پنج شنبه) خبر می دهند.

دیدگاه شما چیست؟