نسل دوم راهکار جامع بیمه‌گری ریتون؛ بازتعریف زیرساخت‌های بیمه‌گری دیجیتال در ایران

فرهنگ فرزان، مدیر عامل ریتون توضیح می دهد که نقطه عطف مسیر حرکت ریتون، طراحی و توسعه نسل دوم راهکار جامع بیمه‌گری یا همان Core2 است؛ سامانه‌ای که می‌تواند بنیان تحول دیجیتال در صنعت بیمه کشور باشد.

به گزارش ریسک نیوز، شرکت ریتون که حاصل همکاری و مشارکت داتین و بیمه پاسارگاد است، وارد سومین سال فعالیت خود شده است. البته که فعالیت رسمی این مجموعه از سال ۱۴۰۳ آغاز شده اما در همین مدت کوتاه توانسته با نگاه متفاوت به حوزه فناوری بیمه، جایگاهی ویژه پیدا کند.

نقطه عطف این مسیر، طراحی و توسعه نسل دوم راهکار جامع بیمه‌گری یا همان Core2 است؛ سامانه‌ای که می‌تواند بنیان تحول دیجیتال در صنعت بیمه کشور باشد.

فرهنگ فرزان، مدیرعامل این شرکت در گفت‌وگوی مفصلی که با ریسک نیوز داشته علاوه بر شرح چشم‌انداز این شرکت، توضیح می‌دهد که در مسیر بیمه‌گری دیجیتال، ریتون با تمرکز بر معماری میکروسرویس و کٌرلس (Coreless)، خدمات دیجیتال جامع برای سه گروه ذی‌نفع کلیدی ارائه می‌دهد: مشتریان نهایی، شبکه فروش و کارشناسان صدور و خسارت.

برای مشتریان، اپلیکیشن‌های موبایلی امکان خرید، مدیریت و دریافت خدمات بیمه‌ای در رشته‌های مختلف را بدون نیاز به مراجعه حضوری فراهم می‌کنند. برای شبکه فروش و کارشناسان هم پکیج‌های نرم‌افزاری توانمندساز طراحی شده تا فعالیت‌هایشان سریع‌تر و ساده‌تر انجام شود. این رویکرد ضمن افزایش دسترسی و فراگیری مالی، خدمات بیمه‌ای را امن، سریع و کاربرپسند می‌کند.

 

دیدگاه شما چیست؟