خرید هدایای بیمه‌ای از راه دور در روزگار کرونا

از طریق وب سایت شرکت بیمه معلم امکان پذیر شد؛

شرکت بیمه معلم در راستای کاهش تردد و فعالیتهای فیزیکی بیمه گذاران ،جهت جلوگیری از گسترش کرونا ویروس، تدابیری خاص برای خرید هدایای بیمه ای برای بیمه گذاران در دستور کار قرار داد.

به گزارش ریسک نیوز روابط عمومی بیمه معلم اعلام کرد، شرکت بیمه معلم جهت  کاهش تردد هموطنان در فروشگاهها ، مراکز خرید و بانکها به دلیل خطر شیوع بیشتر بیماری کرونا، با تمهیداتی خاص ، محصولات منحصر بفردی را روانه بازار کرده است.

 بر اساس این گزارش ،  افراد می توانند از طریق سایت « طرح هدیه هستان» هدیه ویژه نوزادان و کودکان را خریداری کنند.

گفتنی است،  این هدیه یک بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری است که حق بیمه آن شش ماهه و یکساله باید پرداخت شود و شرکت بیمه معلم یک ماه حق بیمه آن را در زمان خرید هدیه پرداخت می‌کند.

لازم بذکر است، تمام اطلاعات و استعلام آن در سایت موجود است و برای پرکردن فرم بیمه‌نامه نیازی به مراجعه نیست و برای افراد ارسال می‌شود.

 

همچنین بیمه معلم طرحی را با عنوان بیست (۲۰) برای دانش‌آموزان و دانشجویان دارد، « طرح ۲۰ » این امکان را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند با تخصیص اندکی از درآمد ماهانه خود، در آینده بدون نگرانی از محل اندوخته حاصل از این سرمایه‌گذاری، نیازهای مادی فرزندان خود را برای اشتغال، ازدواج و… تامین کنند.

«طرح بانوی ایران‌زمین» نیز محصول دیگر بیمه معلم است که به خصوص برای  بانوان خانه‌دار مناسب است با خرید آن امکان دریافت مستمری فراهم می‌شود

لازم بذکر است که در شرایط فعلی و با گسترش ویروس کرونا متقاضیان کلیه محصولات فوق را می توانند از منزل خریداری و حق بیمه‌ها را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  +    =  18