شماره تلفن برخی مشترکان تهرانی تغییر می‌کند

به گزارش ریسک نیوز،شرکت مخابرات استان تهران از اجرای عملیات کابل برگردان و تغییر پیش شماره های تلفن مرکز مخابرات شهید اکبری تهران خبر داد.

با اجرای این عملیات تلفن های مشترکان با پیش شماره های ۷۷۱۱، ۷۷۱۴، ۷۷۳۲ الی ۷۷۳۵، ۷۷۷۸، ۷۷۷۹ و ۷۷۹۶ به ۷۶۷۸ تغییر یافته و تلفن های این مشترکان در محدوده خیابان های وفادار، رجائی، بختیاری، ۲۴۴ و شهرک خانه گستر به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

در همین حال عملیات کابل برگردان در مرکز مخابرات شهید چمران تهران نیز انجام می شود و مشترکان با پیش شماره های ۶۶۵۰ الی ۶۶۵۶ در محدوده خیابان های ستارخان، شادمان و بهبودی به مدت ۳ روز در ارتباط خود با اختلال مواجه هستند.

همچنین عملیات کابل برگردان در مرکز مخابرات پیروزی با پیش شماره های ۳۳۲۵، ۳۳۳۰، الی ۳۳۳۶، ۳۳۷۸، ۳۳۷۹ و ۳۶۶۰ در محدوده خیابان های کرمان، شهید رهبر، شهید رضا آشتیانی و شهید فتحعلی آشتیانی انجام می شود و ارتباط مشترکان این مرکز نیز به مدت ۳ روز اختلال خواهد داشت.

در مرکز مخابرات شهید ثابت قدم با پیش شماره های ۴۴۹۰ در محدوده جاده مخصوص کرج، خیابان های جهاد، تعاون و شهریور یکم و در مرکز مخابرات شهرقدس با پیش شماره های ۴۶۸۱ الی ۴۶۸۹ در محدوده بزرگراه فتح خیابان های قاسم اصغری، فرنان و مجتمع تجاری ایرانیان نیز عملیات کابل برگردان انجام می شود و از فردا به مدت ۷۲ ساعت ارتباط مشترکان این مراکز با اختلال همراه است.

با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهدای فیروزکوه و ارتباط تلفنی و دیتای مشترکان در مرکز مخابرات شهید جعفری با پیش شماره های ۲۲۱۷، ۲۲۱۸، ۲۲۴۰ الی ۲۲۴۳ و ۲۶۸۰ به مدت ۶ ساعت دچار اختلال می شود.

استان تهرانایرانتعاونتهرانجاده مخصوص کرججهادخانهرمانریسکشرکتشرکت مخابراتشمارهفتحعلیماره هامخابراتهمراه
نظرات (0)
افزودن نظر