به گزارش ریسک نیوز، رفتن به سمت گفتمانسازی در خصوص بیمه زلزله در شرایطی که دولت به دلیل چالشهای بودجهای قادر به تصمیمگیری نیست، میتواند شرایط را به گونهای پیش برد که در صندوق حوادث طبیعی که از سال 69 طرح آن مطرح شده و در سال 95 در مجلس تصویب شده به سرانجام برسد.
اما راههای گفتمانسازی یکی از چالشهای اصلی است. آیا ایجاد کمپین و استفاده از ظرفیتهای پیام رسانهای اجتماعی میتواند موثر باشد؟
نقش افراد مشهور شامل صاحبنظران دانشگاهی، هنرمندان، ورزشکاران و رسانهها در این میان چگونه میتواند بیشترین تاثیر را در مسیر گفتمانسازی و آگاه کردن مردم داشته باشد.