شناسایی معدن طلا در مازندران

رئیس ستاد ساماندهی نظارت و هماهنگی بر سواحل کشور گفت: مازندران معدن طلا است و باید به نحو شایسته از امکانات آن بهره برد، همه مردم و مسئولان باید در کنار هم به ظرفیت‌های استان توجه کنند و به اهمیت آن پی‌ببرند.

به گزارش ریسک نیوز،تقی رستم‌وندی با اشاره به ظرفیت بالای مازندران در زمینه طرح سالم‌سازی سواحل دریا، گفت: اینکه سواحل مازندران به صورت ملی دیده شود حرف صحیحی است، اما اینکه تنها با بودجه دولتی باشد امکان آنچنانی وجود ندارد.

وی ادامه داد: مازندران معدن طلا است و باید به نحو شایسته از امکانات آن بهره برد، همه مردم و مسئولان باید در کنار هم به ظرفیت‌های استان توجه کنند و به اهمیت آن پی‌ببرند.

رئیس ستاد ساماندهی نظارت و هماهنگی بر سواحل کشور با بیان اینکه با توجه به آمار بسیار بالا و میلیونی مسافران در استان مازندران، تصریح کرد: باید افق دید را در این زمینه فراتر کرد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت برنامه محور در سواحل اعمال شود، گفت: از امسال برای سال آینده شاخص‌گذاری و ارزیابی از سوی مدیران صورت گرفته و به فکر تامین حداقل بهره‌مندی مردم در زمینه ترد، تعذیه و بهداشت باشیم.

رئیس ستاد ساماندهی نظارت و هماهنگی بر سواحل کشور بر صیانت از فضای اخلاقی فرهنگی تاکید کرد و گفت: طی دو سه سال اخیر اقدامات خوب فرهنگی انجام شد و در حال اجراست و باید فضای بانشاطی را برای مردم ایجاد کرد.

رستم وندی با تاکید بر کسب رضایت مردم در سواحل، افزود: نیاز به نظرسنجی از مردم وجود دارد و باید تحقیق دانشگاهی و پایان نامه‌های دانشجویان را با موضوع توسعه سواحل در مازندران هدایت و اجرایی کرد.

رئیس ستاد ساماندهی نظارت و هماهنگی بر سواحل کشور با اشاره به دستور قرار گرفتن اقتصاد مقاومتی در دولت، گفت: یکی از اجزای اصلی آن گردشگری ساحلی و دریایی است و باید در این زمینه ثروت آفرینی و کارآفرینی در کل کشور اقداماتی صورت گیرد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟