مالیات بازیکنان و مربیان فوتبال افزایش می یابد

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال از احتمال افزایش مالیات بازیکنان و مربیان فوتبال خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز،محمود شیعی، مدیر عامل باشگاه پیکان ضمن بیان این مطلب گفت: فوتبال به عنوان رشته ای   پر طرفدار نیاز به برنامه ریزی همه جانبه، مدیریت، حمایت، پاسخ گویی و انسجام هسته مرکزی آن دارد.

وی افزود، رجوع به گذشته و تکرار مباحث تنش زا، دردهای امروز فوتبال ما را درمان نخواهد کرد، نگاه گسترده  به کل فوتبال کشور با مساعدت تمامی اعضای این خانواده پر مخاطب می تواند گردش چرخ های آن را روان و خواسته‌های علاقه مندان این رشته را محقق کند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از صحبت هایش تصریح کرد: ورزش بانوان و تیم های پایه  نه تنها در فوتبال بلکه در دیگر رشته ها نیز نیازمند واکاوی و تحلیل های فرهنگی، ورزشی ویژه است. نوجوان ها و جوان‌های ما اگر امروز زیر چتر حمایتی باشگاهها، فدراسیون ها و وزارت ورزش و جوانان قرار نگیرند در معرض خطرات و آلودگی های مختلف قرار گرفته انرژی و بالندگی آنان هدر خواهد رفت.

مدیر عامل باشگاه پیکان با اشاره به نشست اخیر هیات رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص ضرورت افزایش مالیات قرارداد مربیان و بازیکنان این رشته یادآور شد:  فدراسیون فوتبال با بیش‌ترین گردش مالی و هزینه های سنگین این مجموعه، کمترین مالیات را از قراردادهای درشتی که در این فدراسیون منعقد می شود دریافت می کند در حالی که اگر اخذ ۲ درصد مالیات به ۵ درصد افزایش یابد خیلی از برنامه‌های میان مدت و بلند مدت فدراسیون     به نفع فوتبال و آینده سازان آن مدون و اجرایی خواهد شد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟