سلیمی با داعشی‌ها همسفر شد

پروازی که گروه سوم تیم ملی وزنه برداری متشکل از سلیمی، براری و گارچف را به سائوپولو برزیل رساند ۲ فرد مشکوک به عضویت در گروه داعش در آن حضور داشتند.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، پس از اعزام گروه سوم تیم ملی وزنه برداری کشورمان به برزیل، متشکل از بهداد سلیمی، محمدرضا براری و ایوان گارچف مشاور فنی تیم ملی، 2 فرد مشکوک به عضویت در گروه داعش  در این پرواز حضور داشتند که پس از فرود پرواز حامل تیم ملی وزنه برداری کشورمان با حضور پلیس امنیت و نیروهای گارد ویژه پلیس این کشور دستگیر و بازداشت شدند.

همچنین بهداد سلیمی، محمدرضا براری و ایوان گارچف در صحت سلامت کامل سپری می کنند و نیروهای داعشی موفق نشدند تا به حال عملیاتی را در ریو دوژانیرو پی ریزی کنند.

سلیمی و براری در این خصوص گفتند: به محض اینکه درهای هواپیما باز شد تعداد زیادی نیروی امنیتی و ویژه وارد هواپیما شدند و دو فرد مشکوک به عضویت در گروه داعش را دستگیر کردند. هر در نفر با شکل و شمایل اعضای این گروه (ریش های بلند و دشداشه) در پرواز حضور داشتند که پلیس به هر دو دستبند زد و منتقل شان کرد.همه ترسیده بودند، هر آن منتظر بودیم صدای انفجاری بلند شود و هواپیما منفجر شود. خیلی وضع بدی بود که خدا رو شکر به خیر گذشت.

بهداد سلیمی و محمدرضا براری ملی بوش دسته ۱۰۵ کیلوگرم و گارچف مشاور فنی تیم ملی وارد برزیل شده ساعاتی دیگر از سایوپولو راهی ریودوژانیرو می شوند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟