چشم جوانان فلسطینی هدف نظامیان صهیونیست + عکس

به تازگی تصاویری در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی مدتی است در درگیری با فلسطینیان به عمد چشمان جوانان را نشانه می‌گیرد تا آنان را نابینا کند یا به شهادت برساند.

1844084_407.jpg

 وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده این نوجوان فلسطینی در شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه هدف قرار گرفت به بیمارستان منتقل شد اما به خاطر خونریزی شدید به شهادت رسید. نوار غزه روز جمعه نیز صحنه درگیری فلسطینیان با اشغالگران صهیونیست بود. در این درگیری ده‌ها فلسطینی بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار حالت خفگی شدند. از ابتدای انتفاضه قدس در اول اکتبر (9 مهرماه) تاکنون 238 فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

 این در حالی است که محافل صهیونیستی درباره افزایش روند عملیات‌های شهادت‌طلبانه در روزهای آینده در کرانه باختری هشدار داده و خواستار آمادگی کامل ارتش این رژیم برای تحولات آتی شده‌اند.

 به گزارش خبرگزاری قدس، محافل صهیونیستی اعلام کرده‌اند که امکان افزایش عملیات شهادت‌طلبانه در روزهای آتی در کرانه باختری و در آستانه آغاز اعیاد یهودی وجود دارد.

 ارتش رژیم صهیونیستی با همکاری سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان طی ماه‌های اخیر توانسته عملیات‌های شهادت‌طلبانه زیادی را متوقف کند. اما هر بار با عملیات جدید فلسطینی‌ها روبرو شده است.

 

منبع: کیهان

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟