جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان/ ثبت نام وام ضروری ازنیمه دوم سال جاری

نایب رئیس کانون بازنشستگان گفت: افراد بازنشسته ۳ماه فرصت دارند در بیمه تکمیلی ثبت نام کنند. اگرعضو بیمه تکمیلی نبودند عضوشوند ،شروع قراردادهای بیمه ای از اوایل دی ماه خبرداد.

به گزارش ریسک نیوز،دهقان کیا از اجرای شروع قراردادهای بیمه‌ای از اوایل دی ماه خبرداد وگفت: کانون بازنشستگان سالی یک بار بیمه تکمیلی را تمدید می‌کند. شرکت بیمه‌ای که با کانون بازنشستگان قرار دارد، آتیه سازان است؛ امسال هم اگر قرار باشد با این شرکت بیمه همکاری داشته باشیم از اوایل دی ماه مشخص می‌شود.

او افزود: بازنشستگانی که تا کنون در طرح بیمه تکمیلی ثبت نام نکرده‌اند، 3ماه فرصت دارند ثبت نام کنند. همچنین افرادی که تمایل به استفاده از این بیمه را ندارند می‌توانند از استفاده از این طرح انصراف دهند. او ادامه داد: پس از پایان مهلت 3ماهه، پرونده بیمه تکمیلی بسته خواهد شد و افراد  نه می‌توانند انصراف داده و یا ثبت نام کنند.

دهقان کیا درباره زمان ثبت نام وام ضروری بازنشستگان اظهار کرد: کانون بازنشستگان سعی دارد در نیمه دوم سال ثبت نام وام ضروری را آغاز کند. او درباره افزایش مبغ این وام افزود: مشغول رایزنی با بانک صادرات برای افزایش مبلف وام ضروری هستیم تا بتوانیم مبلغ این وام را افزایش دهیم.

دهقان‌کیا درباره مزایای بیمه تکمیلی گفت: بازنشستگان محترم با استفاده از این بیمه می‌ توانند از درصدی تخفیف در هزینه سنگین عمل های جراحی که اغلب به 10میلیون تومان میرسد، استفاده کنند. همچنین خدماتی مانند: آندوسکوپی، عکس، آزمایش‌هایی که به نسبت قیمت بالایی دارند و… فرد مراجعه کننده با استفاده از این بیمه می‌تواند از تخفیفاتی استفاده کند.

نایب رئیس کانون بازنشستگان افزود :دوستانی که برای ثبت نام مراجعه می‌کنند،توضیحات برروی تابلو اعلانات وجود دارد که کدام بیمارستان ها طرف قرار‌داد این بیمه هستند

دهقان کیا در پایان افزود: درحال حاضر با(85 درصد) بیمارستان‌های خصوصی طرف قرارداد هستیم و تلاش می‌کنیم تعداد بیمارستان‌های طرف قرارداد با این بیمه را افزایش دهیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  3  =  1