مجوز افزایش سرمایه بیمه پارسیان صادر شد/ عبور سرمایه بیمه پارسیان از 250 میلیارد تومان

مجوز افزایش سرمایه بیمه پارسیان از سوی سازمان بورس صادر گردید در این راستا سرمایه این شرکت بیمه از 250 میلیارد تومان عبور می کند.

به گزارش ربسک نیوز ، سازمان بورس اوراق بهادار با بررسی مدارک و مستندات درخواست افزايش سرمايه بیمه پارسیان ، مجوز افزایش سرمایه این شرکت بیمه ای را صادر کرد.

این گزارش می افزاید، سازمان بورس اعلام کرد ، در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه 1384)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بيمه پارسيان  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.

گفتنی است ، سرمایه فعلی بیمه پارسیان 200 میلیارد تومان است و مبلغ افزایش سرمایه تایید شده از سوی سازمان بورس بالغ بر 100 میلیارد تومان اعلام شده است.

لازم بذکر است ، مبلغ تامین افزایش سرمایه ،از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و از محل سایر اندوخته ها عنوان شده است.

 

این گزارش حاکی است ، افزایش سرمایه بیمه پارسیان در راستای ارتقاي رتبه توانگري مالي و پوشش ريسک قانوني، حفظ و توسعه سرمايۀ مالي، افزايش سهم نگهداري بيمه نامه هاي صادره، حفظ و ارتقاي سهام از بازار و جايگاه رقابتي، الزام بيمۀ مرکزي جهت افزايش سرمايه و حفظ و گسترش بازار اتکايي انجام می پذیرد.

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟