از ماموریت‌های غیرممکن تا بدرود بیمه‌گران با آهنگ شش‌وهشت

بیست و هفتمین شماره نشریه بیمه داری نوین منتشر شد

بیست و هفتمین شماره نشریه بیمه داری نوین در پنج پرونده در گفتگویی با رئیس کل بیمه مرکزی با سر تیتری با عنوان نظر به ناظر منتشر شد، در این شماره برای اولین بار در تاریخ صنعت بیمه موضوع کارمزد و شبکه فروش با نگاهی متفاوت مورد بررسی قرار گرفته است.

 

به گزارش ریسک نیوز، بیست و هفتمین شماره نشریه بیمه داری نوین در پنج پرونده نظارت، کارمزد، رشته ها،فنلوری و تجارت نو منتشر شد.

در این شماره  سرمقاله محمود فراهانی مدیر مسوول با عنوان ضرورت تحول استراتژی داده ، سرمقاله آزاده محسنی با عنوان از شعار تا نتیجه ، سرمقاله سید علی حسینی نیا کارشناس بیمه با عنوان نگاهی به کارمزد و سرمقاله کریم همتی مدیر روابط عمومی بیمه میهن با عنوان روی دیگر تحول دیجیتال را می خوانیم.

پرونده نظارت/ ماموریت های غیر ممکن

در این پرونده گفتگو با غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی را با عنوان نظر به ناظر می خوانیم. در این گفتگو رئیس کل بیمه مرکزی لایه های نظارتی دو سال اخیر را تشریح می کند.

در ادامه این پرونده در گزارشی با عنوان نگاهی به پرونده مالی بیمه مرکزی ترازنامه این شرکت مورد بررسی قرار می گیرد.

نسبت های نامتوازن گزارش دیگر این پرونده است که عملکرد رشته ای شرکتهای بیمه در سال 1400 مورد بررسی قرار گرفته است.

در ادامه رقابت سخت را می خوانیم که عملکرد شرکتهای بیمه در 1400 را مورد واکاوی قرار داده است.

نگاهی به نیمه دوم دیگر گزارش این پرونده مبسوط است که عملکرد مقایسه ای شرکتهای بیمه در هفته ماهه نخست 1400 را بررسی کرده است.

می دانیم که می شود گزارش بعدی این پرونده است که عملکرد شرکتهای بیمه با دارایی بیش از 50 همت در نیمه نخست سال جاری را از نظر می گذراند.

بررسی عملکرد شرکتهای بیمه زیر 50 تریلیون تومان نیز گزارش دیگر این پرونده است.

 

پرونده کارمزد/ آیین کدر

این پرونده را  با میزگرد مبسوطی با شرکت حسین کریم خان زند، مدیر عامل بیمه نوین، بهروز اسدنژاد رئیس هیات مدیره بیمه ملت، غلامعلی ثبات عضو شورای عالی بیمه ، حبیب میرزائی معاونت توسعه بازار بیمه پاسارگاد و عباس رجبی رئیس هیات مدیره کتانون سراسری نمایندگان بیمه دانا آغاز می کنیم.

در این میزگرد با نام “کار یا مزد” برای اولین بار چالش آیین نامه 102 از نگاهی دیگر بررسی شده است.

در بخش بعدی این پرونده که شاید بتوان گفت برای اولین بار در صنعت بیمه بررسی شده  در گزارشی با عنوان شش میلیون تومان درآمد ماهیانه هر نماینده هزینه کارمزد پرداختی شرکتهای بیمه در سال 99 بررسی شده است.

لبخندهای تعارض گزارش دیگر این پرونده است که پاداش، نمایندگی و. توافقنامه عدم افشا اطلاعات را مورد بررسی قرار می دهد.

گزارش رقص با ریسک نیز نقش اکجوئران را در نظارت به نمایش می گذارد.

 

پرونده درمان/ ریسکی از جنس جان

تحلیل ریسک های رشته درمان انفرادی در میزگردی با عنوان ریسک های درد با حضور دکتر مجتبی عطری عضو کمیسیون فنی سندیکای بیمه گران، دکتر فراز رنجپور پزشک معتمد بیمه و فرهاد اسکندری مدیر بیمه های ردمان بیمه سامان بررسی شده است.

در ادامه این پرونده جهت تشریح دقیق تر چالش های بیمه نامه درمان انفرادی با بهنام ایثاری مدیر عامل شرکت کمک رسان ایران گفتگو کردیم در این گفتگو مباحث منحصر بفردی در خصوص عدم توسعه بیمه نامه های درمان مورد بررسی قرار گرفت.

آسانه های سخت عنوان گزارش دیگری ازین پرونده است که وضعیت بیمه نامه درمان انفرادی در دنیا را بررسی کرده است.

 پرونده فناوری/ بدرود با شیش و هشت

خداحافظی یا شیش و هشت و گذار به محصولات هفت در بیست و چهار در میزگردی با حضور متخصصان آتی بررسی شد

این میزگرد با نامه گذار از عقربه با حضور مهدی ایمانی مهر قائم مقام شرکت فناوران خبره ، الهه ادریسی مدیر فناوری اطلاعات بیمه سامان ، نیلوفر نادری مدیر فناوری اطلاعات بیمه کارآفرین ، جابر توان مدیر فناوری اطلاعات بیمه سرمد و حامد بهروز مدیر امور مشتریان و راهکارهای بیمه گری شرکت داتین برگزار شد.

شکاف در بیمه گری عنوان گزارش بعدی است که 9 برنامه کاربردی تکنولوژی دیجیتال در بیمه عمومی را به نمایش می گذارد.

 پرونده تجارت نو

در این پرونده برنامه های تجارت نو در مسیر تحول دیجیتال مورد بررسی قرار گرفته است که می تواند الگویی برای شرکتهای بیمه باشد.

در ابتدای این پرونده گفتگوئی با نیما نورالهی مدیر عامل بیمه تجارت نو را می خوانیم که روایتی از روند مسیر تحول دیجیتال در بیمه تجارت نو را به خوانندگان عرضه می کند.

در قسمت بعدی با عنوان دیجی تجارت نو روند تحول دیجیتال با روایت مدیران این شرکت بیمه به مخاطب ارائه می شود با نگاهی به ایده تجارت نو در برگزاری همایش تحول دیجیتال .

به وقت نو عنوان میزگردی دیگری است که با حضور مدیران تجارت نو بنو را در معرض بررسی قرار می دهد

از نو گفتگوئی با معاون بازار یابی بیمه تجارت نو است که فرصت های نوین این شرکت را از منظر مشتریان بررسی می کند.

طعم تعامل عنوان گزارشی است که نشان می دهتد تجارت نو چگونه به شرکتی پیشگام در تحول دیجیتال تبدیل شده است.

 روایتی از یک پزشک معتمد بیمه برای صعود به اورست

در این شماره از بیمه داری نوین گفتگوئی متفوات از افسانه حسامی فر را می خوانیم که سالها پیش پزشک معتمد بیمه کارآفرین بوده و حالا به عنوان یک کوهنورد حرفه ای و پس از فتح قلل 8000 متری قصد صعود به اورست را دارد.

برای تهیه نشریه با شماره های 88644304و 5 تماس حاصل کنید

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  ×    =  4