معاون فنی بیمه‌های غیرزندگی سرمد منصوب شد

با صدور حکمی از سوی رشنوادی، مدیرعامل بیمه سرمد، علی حرمتی به عنوان سرپرست معاونت فنی بیمه‌های غیرزندگی این شرکت منصوب و معرفی شد.

به گزارش ریسک نیوز از روابط عمومی بیمه سرمد، جلسه معارفه علی حرمتی با حضور مهدی مهدوی قائم مقام مدیرعامل، محمدعلی اسدی دستیار اجرایی و بازرس ویژه مدیرعامل و معاونان شرکت برگزار شد.

قائم مقام مدیرعامل با قدردانی و تشکر از خدمات مجید حبیبی معاون سابق فنی بیمه‌های غیرزندگی گفت: بیمه سرمد در هشت سال فعالیت خود تجارب خوبی کسب کرده است و ظرفیت‌های منحصر به فردی در صنعت بیمه دارد.

وی با تاکید بر لزوم همگرایی افزود: اگر همگرایی در شرکت وجود داشته باشد می‌توانیم بهترین بهره را از این ظرفیت‌ها ببریم و شرکت را در مسیر رشد و توسعه قرار دهیم.

مهدوی اضافه کرد: حضور افرادی مانند آقای حرمتی، انرژی و تجربه جدیدی را به مجموعه سرمد تزریق می‌کند و امیدواریم حضور ایشان، منشا اثرات مثبتی برای شرکت باشد.

علی حرمتی، سرپرست معاونت فنی بیمه‌های غیرزندگی نیز در این جلسه با اشاره به عملکرد خوب بیمه سرمد در سال گذشته گفت: از زحمات جناب آقای حبیبی و تک تک مدیران فنی سرمد تشکر می‌کنم و امیدوارم که با همفکری و هماهنگی یکدیگر با جدیت و قدرت به پیش برویم.

وی افزود: باید با در نظر گرفتن سه شاخص تعهد، دانش و اخلاق، راهی را که از سال 92 در شرکت آغاز شده را ادامه داده و کار ماندگاری در حد نام و آوازه سرمد انجام دهیم.

حرمتی، فارغ‌التحصل کارشناسی مدیریت بیمه و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بیمه بوده و از کارشناسان رسمی دادگستری در امور بیمه است. وی که از متخصصان باسابقه صنعت بیمه محسوب می‌شود، پیش از این، عضو شورای فنی و مدیر بیمه‌های مهندسی، نفت، گاز و پتروشیمی و کشتی و هواپیمای بیمه آسیا بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  +    =  14