سرویس برداشت مستقیم پیمان؛ راهکار برتر در گروه کسب‌وکارهای بزرگ جشنواره نهال فین‌تک

شرکت فرابوم به عنوان بزرگترین اکوسیستم بانکداری باز کشور، در مراسم اختتامیه سومین جشنواره نهال فین‌تک رتبه دوم را در گروه برترین‌های اپلیکیشن، محصول و راهکار برتر در گروه کسب‌وکارهای بزرگ، به دست آورد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از روابط عمومی فرابوم، راهکار برداشت مستقیم از حساب مشتریان که با نام تجاری پیمان توسط شرکت فرابوم عرضه می‌شود، در این جشنواره به عنوان راهکار برتر در گروه کسب‌‌وکارهای بزرگ توانست رتبه دوم را به دست آورد.

پیمان چیست؟

دایرکت‌دبیت، همان برداشت مستقیم از حساب است که به‌عنوان یک محصول در چارچوب بانکداری باز ارائه می‌شود. برداشت مستقیم عملیاتی است که کاربران با استفاده از آن به کسب‌وکارها اجازه برداشت مستقیم از حساب بانکی خود را برای خریدهای پرتکرار و پرداخت اشتراک‌های دوره‌ای می‌دهند.

هم‌اکنون فرابوم این محصول را با نام تجاری «پیمان» برای مشتریان بانک‌ها و صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین فراهم می‌کند. در سرویس برداشت مستقیم پیمان، کاربر به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا بتوانند از حساب مشتریان تا سقف معینی برداشت کنند.

در حال‌ حاضر سرویس ۱۲ بانک در پیمان ارائه می‌شود و حدود 40 کسب‌وکار از این بستر استفاده می‌کنند که در حال گسترش این مشتریان هستیم.

پیمان در پرداخت‌های پرتکرار و دوره‌ای دغدغه عدم وصول را برای کسب‌وکارها به حداقل می‌رساند. فراموش کردن پرداخت به‌موقع اقساط و قبوض و یا تمدید اشتراک‌ها با استفاده از پیمان به‌طور منظم و خودکار انجام خواهد شد بدون اینکه کاربر نیاز به ورود هر باره اطلاعات داشته باشد.

علاوه بر این به‌وسیله این سرویس پرداخت و تسویه آنی و حتی شارژ کیف پول و شارژ خودکار برای کسب‌وکارها و مشتریان به‌راحتی انجام می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  9  =  1