مجید بهزادپور سكاندار بیمه مركزی شد

با پیشنهاد وزیر اقتصاد و پس از تصویب هیئت وزیران:

عضو سابق هیات عامل بیمه مرکزی براساس پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی و با تایید هیات دولت به ریاست کلی نهاد ناظر صنعت بیمه منصوب شد.

به گزارش ریسک نیوزبه نقل از پرتال وزارت امور اقتصادی و دارایی، مهندس مجید بهزادپور _ معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع نهاد ناظر صنعت بیمه_ از صندوق تامین خسارت های بدنی به بیمه مرکزی بازگشت و از این پس هدایت بیمه مرکزی را بر عهده خواهد داشت.
شایان ذکر است مهندس مجید بهزادپور دارای مدرک کارشناسی اقتصاد از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مدیریت سیستم ها و از چهره های باسابقه صنعت بیمه است که در تحول حوزه های گوناگون مدیریتی به ویژه توسعه مدیریت و منابع شهرت دارد و بر اساس حکم تاییدشده توسط هیات دولت جایگزین دکتر غلامرضا سلیمانی خواهد شد.
گفتنی است طبق ماده ۱۹ قانون تاسيس بيمه مركزي و بيمه گری، رئيس كل بيمه مركزی به پيشنهاد وزير امور اقتصادی و دارایی و تصويب هيات وزيران منصوب می شود.

سوابق رئیس کل جدید بیمه مرکزی

*عضو هیئت عامل و معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی
*سرپرست معاونت اداري و مالي بيمه مركزي در دهه ۸۰
وي در طي سال‌هاي 1364 تا 1375 سمت‌هاي كارشناسي تا معاونت دفتر امور عمومي سازمان برنامه و بودجه
سال‌هاي 1375 تا 1381 سمت‌هاي معاونت طرح و برنامه سازمان تعزيزات حكومتي و معاون اداري و مالي سازمان بازرسي كل كشور
معاونت برنامه‌ريزي و مديريت منابع سازمان ثبت اسناد و املاك كشور و همزمان مشاور معاون اول قوه قضاييه( ابراهیم رئیسی )بوده است.
داراي مدارك كارشناسي اقتصاد از دانشكده اقتصاد دانشگاه تهران،
معادل كارشناسي ارشد مديريت سيستم‌ها از دانشكده صنايع دانشگاه صنعتي شريف و كارشناسي ارشد رشته برنامه‌ريزي شهري و منطقه‌اي از دانشگاه شهيد بهشتي

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

46  +    =  49