قول بیمه ایران به خاندوزی

خاندوزی با انتقاد از حضور مکرر و صف‌های طولانی در نمایندگی‌های بیمه ایران در شعبه جنوب تهران، گفت: بیمه ایران وعده داد که تا روز عید فطر سامانه برخط به صورت آزمایشی راه‌اندازی شود تا دیگر نیازی به حضور فیزیکی افراد نباشد.

به گزارش ریسک نیوز «سید احسان خاندوزی» از یکی از شعبات بیمه ایران در جنوب تهران بازدید کرد و با مراجعه‌کنندگان به گفت‌وگو پرداخت.

وی  گفت: یکی از موارد اعتراض مراجعه‌کنندگان، نارضایتی از معطلی برای حضور کارشناسان بود و مقرر شد اگر کمبود کارشناس وجود داشته باشد آن را برطرف کنند؛ زیرا هر ساعت تاخیر مشکلاتی را برای مراجعه کنندگان دارد.

وزیر اقتصاد ادامه‌داد: مساله دیگر نارضایتی از سقف خسارت‌های پرداختی بود و بسیاری افراد اعلام می‌کردند که پرداخت مبالغ خسارت کمتر از قیمت‌های مصوب شرکت‌ها و بازار آزاد است که مقرر شد مدیرعامل بیمه در تعامل با بخش صنعت و شرکت‌های خودروسازی در این مورد بازنگری کند تا مردم رضایت داشته باشند.

خاندوزی با انتقاد از حضور مکرر و صف‌های طولانی در نمایندگی‌های بیمه ایران در شعبه جنوب تهران، گفت: بیمه ایران وعده داد که تا روز عید فطر سامانه برخط به صورت آزمایشی راه‌اندازی شود تا دیگر نیازی به حضور فیزیکی افراد نباشد.

وی اضافه‌کرد: از بیمه مرکزی نیز می‌خواهیم تا خردادماه امسال سامانه برخط به صورت سراسری در کشور اجرا تا مدارک به صورت برخط بارگزاری و نارضایتی مردم کم شود.

وزیر اقتصاد گفت: مساله دیگر که باید بیمه مرکزی به صورت جدی پیگیری کند، انتقال اسناد بین دستگاه‌ها است تا اسناد ناجا و دستگاه‌های دیگر در کمترین زمان بین دستگاه‌های مربوطه رد و بدل شود، زیرا ضرورتی ندارد که مردم از این دستگاه به دستگاه دیگر برای ارائه مدارک مراجعه کنند و باید دولت الکترونیک را ارتقا دهیم.

وزیر اقتصاد در این بازدید با انتقاد از حجم پرونده‌های بایگانی شده، بر الکترونیکی شدن پرونده‌ها تاکید کرد و خواست که از این پس هیچ برگه‌ای بین مراجعه کننده و شرکت‌های بیمه رد و بدل نشود، زیرا این کار بستری برای تخلفات و مفاسد دیگر است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

25  −  16  =