حضور در نمایشگاه باعث تبادل ایده می‌شود

مدیر بازاریابی بیمه سامان:

مدیر بازاریابی بیمه سامان حضور در نمایشگاه‌ها را اثربخش و مثبت ارزیابی کرد و گفت: این حضور را نباید هزینه‌بر دانست؛ بلکه نوعی سرمایه‌گذاری در حوزه برند و توسعه بازار و معرفی محصولات و دستاوردها محسوب می‌شود.

حضور در نمایشگاه بازارهای مالی علاوه بر اینکه به ایجاد حس رقابت منجر می‌شود زمینه افزایش آگاهی درباره آخرین روندهای صنعت بیمه، تبادل و بهره‌مندی درباره ایده‌ها، نظرات و دستاوردهای سایر شرکت‌ها را فراهم کرده و در نتیجه به صورت کلی ارتقاء صنعت بیمه به دنبال خواهد داشت.

رسولی، مدیر بازاریابی بیمه سامان در گفت‌وگو با ریسک‌نیوز در حاشیه برگزاری چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی حضور در نمایشگاه‌ها را اثربخش و مثبت ارزیابی کرد و گفت: این حضور را نباید هزینه‌بر دانست؛ بلکه نوعی سرمایه‌گذاری در حوزه برند و توسعه بازار و معرفی محصولات و دستاوردها محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: حضور در نمایشگاه علاوه بر اینکه به ایجاد حس رقابت بین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه منجر می‌شود زمینه افزایش آگاهی دربارة ایده‌ها و نظرات سایر شرکت‌ها را فراهم کرده و در نتیجه به صورت کلی باعث بهره‌مندی بیشتر شرکت‌ها و در نهایت ارتقاء صنعت بیمه خواهد شد.

وی با تأکید بر عامل اطلاع از برنامه‌های آینده شرکت‌ها گفت: این مسئله خلق محصولات جدید را در پی داشت و ضریب بهره‌مندی مشتری از محصولات بیمه‌ای را بالا برد و در این راستا علاوه بر ارزش افزوده ریالی اعتبار شرکت نوآور نیز بالا خواهد رفت.

رسولی در پایان متذکر شد: شرکت در نمایشگاه‌ها یک فرصت است تا با مخاطبان و مشتریان کنونی بالقوه شرکت به صورت رو در رو و چهره به چهره گفت‌وگو کنیم و از نظرات و ایده‌های آنها استفاده کنیم و در عین حال آنها نیز بیشتر با مدیران شرکت‌ها آشنا شوند و این روند وفاداری مشتری را افزایش خواهد داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

20  −    =  19