حمایت های همه جانبه وزیر اقتصاد از فعالان استارت آپ بیمه ای

در بازدید وزیر اقتصاد از بیمه دات کام در حاشیه نمایشگاه ایران ساخت مطرح شد؛

در خلال بازدید و زیر اقتصاد و معاونت فناوری ریاست جمهوری از غرفه بیمه دات کام گفتگویی نیز در خصوص اقدام اخیر بیمه مرکزی و مسائل مربوط به راه اندازی سوئیچ بیمه صورت گرفت که خاندوزی وزیر اموراقتصاد و دارایی اذعان داشت رویکرد دولت نسبت به فعالان حوزه دانش بنیان مثبت بوده و با توجه به نام گذاری امسال به نام دانش بنیان، حمایت های همه جانبه ای از فعالان خواهند داشت.

به گزارش ریسک نیوز خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری با حضور در نمایشگاه دائمی فناوری‌های ایران‌ساخت از دستاوردهای حوزه فناوری‎های نرم و اقتصاد دیجیتال بازدید و از برنامه حمایت از تولید دانش بنیان وزارت امور اقتصادی و دارایی رونمایی کردند.

در این نمایشگاه  شریفیون مدیر عامل بیمه دات کام با حضور وزیر اقتصد و معاونت علمی و فناوری ضمن معرفی و بیان ظرفیت های فعلی و پروژه های فناورانه آتی بیمه دات کام، استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم های یادگیری ماشین را نقطه تمایز بیمه دات کام در جهت ارائه بهترین خدمات به مخاطبان و بیمه گذاران برشمرد.

گفتنی است در خلال این بازدید گفتگویی نیز در خصوص اقدام اخیر بیمه مرکزی و مسائل مربوط به راه اندازی سوئیچ بیمه صورت گرفت که جناب آقای خاندوزی وزیر اموراقتصاد و دارایی اذعان داشتند رویکرد دولت نسبت به فعالان حوزه دانش بنیان مثبت بوده و با توجه به نام گذاری امسال به نام دانش بنیان، حمایت های همه جانبه ای از فعالان خواهند داشت. موارد و لازمه‌های متعددی در قانون جهش تولید دانش بنیان لحاظ شده است که برای تحقق آن‌ها، دستور العمل ها و آیین نامه های اجرایی متناسب با نقش و مأموریت هر وزارتخانه تدوین شده است و به کمک هر دستگاه، اجرایی می‌شود و با جدیت موضوع مربوط به سوئیچ بیمه که تبدیل به محل اختلاف استارت آپ ها و بیمه مرکزی شده است را پیگیری خواهد کرد.

در ادامه دکتر ستاری  اذعان داشت:دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به فعالان حوزه دانش بنیان داشته و با جدیت تمام پیگیر موضوعات این حوزه است.

دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری با حضور در نمایشگاه دائمی فناوری‌های ایران‌ساخت از دستاوردهای حوزه فناوری‎های نرم و اقتصاد دیجیتال بازدید و از برنامه حمایت از تولید دانش بنیان وزارت امور اقتصادی و دارایی رونمایی کردند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  +  1  =