چه بر بورس گذشت؟

شاخص کل بورس روز یکشنبه و در نخستین روز کاری در هفته جاری با ۱۱ هزار و ۱۸۳ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۳۷۷ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۹۸۱ واحد کاهش در رقم ۴۰۱ هزار و ۹۰۸ واحد ایستاد. در این بازار ۲۵۵ هزار معامله به ارزش ۳۵ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ریسک نیوز، در روز دوشنبه شاخص کل بورس با ۴۰۹۵ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۳۷۳ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۶۹۸ واحد کاهش در رقم ۴۰۰ هزار و ۲۱۲ واحد ایستاد. ارزش معاملات در روز دوشنبه نسبت به روز یکشنبه کاهشی بود و ۲۳۲هزار معامله به ارزش ۲۸ هزار و ۳۸۸ میلیارد ریال انجام شد.

شاخص کل بورس در روز سه‌شنبه با ۶۷۶۰ واحد سقوط تا رقم یک میلیون و ۳۶۷ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن با کاهش ۲۳۰۲ واحدی یک پله سقوط کرد و در رقم ۳۹۷ هزار و ۹۰۹ واحد ایستاد. در این بازار ۲۳۷ هزار معامله انجام شد که ۲۴ هزار و ۹۴۹ میلیارد ریال ارزش داشت که باز هم روندی کاهشی را تجربه کرد.

شاخص کل بورس در روز چهارشنبه هم با ۱۱ هزار و ۸۳۱ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۳۵۵ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۲۲۳۳ واحد کاهش یافت و در رقم ۳۹۵ هزار و ۶۷۶ واحد ایستاد. در این بازار ۲۳۵ هزار معامله انجام شد که ۲۴ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال ارزش داشت و کمترین حجم معاملات در هفته جاری بود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

52  −  47  =