هواشناسی ایران ۱۴۰۱/۰۹/۰۵

بارش برف در ارتفاعات غربی کشور

شنبه در برخی مناطق غربی و دامنه های جنوبی البرز واقع در استان های قزوین البرز ابرناکی ، رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود در جنوب آذربایجان غربی ، غرب کردستان ، کرمانشاه و در شرق لرستان بارش ها شدت داشته و در ارتفاعات بارش برف انتظار می رود.

به گزارش خبرگزاری ریسک نیوز، روز یکشنبه از بعد از ظهر  در شهر اردبیل ، گیلان ، مازندران گلستان خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار گاهی وزش باد شدید رخ می دهد در این روز دریای خزر مواج  است و در سواحل شمالی  کاهش نسبی دما رخ می دهد.

روز دوشنبه بارش در نوار شمالی و در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی ادامه خواهد داشت روز سه‌شنبه با تقویت جریانات شمالی  بارش در سواحل دریای خزر بارش ها در شهر اردبیل و گیلان ادامه خواهد داشت همچنین در بعد از ظهر با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در استانهای  غربی  استان ایلام کرمانشاه همدان و برخی مناطق شمال غرب بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد آغاز می شود.

روز چهارشنبه علاوه بر اینکه در کل سواحل دریای خزر بارش ادامه خواهد داشت و دریای خزر مواج  است در نوار غربی کشور غرب اصفهان و شمال غرب فارس شمال بوشهر و در دامنه های جنوبی البرز واقع در قزوین البرز و تهران بارش باران و برف پیش بینی می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

9  ×    =  54