مرور برترین فستیوال‌ها و کنفرانس‌های بیمه‌ای در سال‌های 2019 تا 2022 / همایش هائی با قدمت 108 سال!

این گزارش لیستی از کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های تجاری و کنفرانس‌های کلیدی بیمه را پوشش می‌دهد. همایش ها و رویدادهائی در خصوص برنامه های رگولاتور ها ، دعاوی بیمه ای ، بیمه اتومبیل ، کارگزاران ، شبکه فروش ، کارآفرینان و صنعتگران تا تحول دیجیتال و نوآوری باز.

به گزارش ریسک نیوز  به نقل از بیمه داری نوین صنعت بیمه همچنان به باز تعریف خود به منظور فروش و خدمات‌رسانی به نیازهای متغیر بیمه‌گران و دارندگان بیمه‌نامه خود ادامه می‌دهد. برای انجام این کار، بیمه‌گران در Insurtech‌ها (فناوری‌های بیمه‌ای) سرمایه‌‌گذاری می‌‌کنند که طیفی از مسائل همچون پذیره‌‌نویسی، دیجیتالی‌‌سازی، بهینه‌‌سازی و پردازش خسارت را پوشش می‌دهد. امروزه، هر بیمه‌‌گر پیشرو در بازار در حال سرمایه‌‌گذاری، مشارکت یا ایجاد استراتژی‌ها و ارائه راهکارهای دیجیتالی است تا بتواند به مشتریان خدمات بهتری ارائه دهد و عملیات آنها را کارآمدتر سازد. این گزارش لیستی از کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های تجاری و کنفرانس‌های کلیدی فناوری بیمه را پوشش می‌دهد. با وجود این روند دیجیتالی‌‌سازی سریع صنعت بیمه، درک و ارزیابی آخرین روندها، نوآوری‌‌ها و راهکارهایی که می‌توانند به عنوان یک کاتالیزور برای کسب ‌و کار عمل کنند، حیاتی است.

Insurance Leadership Forum

تاریخ برگزاری رویداد: 1 الی 5 ماه اکتبر، کلورادو اسپرینگز، ایالات متحده

اهمیت این رویداد: به مدت 108 سال، ILF سهامداران کلیدی صنعت بیمه را با تمرکز بر همکاری و ایجاد رابطه گرد هم آورده است.

امسال، ILF بار دیگر حضوری خواهد بود و رهبران سطح اجرایی در صنعت زیان ملکی از جمله کارگزاران، شرکت‌های حمل و نقل و شرکای صنعتی را گرد هم می‌آورد.

طی چند روز، شرکت‌کنندگان در جلسات مبتنی بر ارائه اطلاعات و جلسات استراتژیک بازار که برای ایجاد کسب و کار و خدمات بهتر به مشتریان طراحی شده‌اند، شرکت خواهند کرد.

چه کسانی باید شرکت کنند: رهبران سطح اجرایی در صنعت زیان ملکی از جمله کارگزاران، شرکت‌های حمل و نقل و شرکای صنعتی.

 

کنفرانس سالانه ABI

تاریخ برگزاری رویداد: 22 ماه فوریه، لندن، بریتانیا

اهمیت این رویداد: کنفرانس سالانه ABI 2022 مهم‌ترین رویداد بیمه‌ای سال خواهد بود که رهبران صنعت بیمه، سیاست‌مداران و رگولاتوری‌ها را گرد هم می‌آورد تا در مورد موضوعات اصلی تأثیرگذار بر صنعت بیمه و پس‌انداز بلندمدت بحث کنند.

چه کسانی باید شرکت کنند: مدیران صنعت، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران.

 

دعاوی متقلبانه بیمهای

تاریخ برگزاری رویداد: 1 ماه مارس، لندن، بریتانیا

اهمیت این رویداد: یک سال و نیم گذشته تغییرات اساسی در بیمه ایجاد کرده است: دیجیتالی شدن بی‌سابقه، انتظارات به سرعت در حال تحول مشتریان و رفتارهای متقلبانه تغییر شکل داده است. Insurance Innovators Fraud & Claims با گرد هم آوردن بیش از 30 سخنران متخصص، این تغییرات را بررسی می‌کند و تمام آنچه برای ساختن استراتژی خود برای آینده نیاز است در اختیار افراد قرار می‌دهد.

چه کسانی باید شرکت کنند: کسب و کارهای بیمه‌ای، ارائه‌دهندگان راهکار، Insurtech‌ها، مشاوران، سرمایه‌گذاران.

 

کنفرانس دعاوی NAMIC

تاریخ برگزاری رویداد: 1 الی 3 ماه مارس، اورلاندو، ایالات متحده

اهمیت این رویداد: کنفرانس دعاوی NAMIC یک رویداد سالانه است که برای ارتباط متخصصان خسارت از شرکت‌های بیمه اموال/تلفات با آموزش و منابع مورد نیاز آنها طراحی شده است. این کنفرانس که توسط همتایان طراحی شده است، جلسات آموزشی در مورد همه چیز از اصول دعاوی گرفته تا روندهای نوظهور و همچنین دسترسی به تعدادی از اشخاص و تنوع ارائه‌دهندگان خدمات در بازار ارائه می‌دهد. تکمیل تجربه کنفرانس فرصت‌های منحصر به فردی برای همه از تنظیم‌کننده مقررات تا مدیر دعاوی به منظور ایجاد ارتباطات جدید و رشد شبکه همتایان خود است.

چه کسانی باید شرکت کنند: جانشین مدیر دعاوی، مدیران و مدیران اجرایی دعاوی، تنظیم‌کنندگان دعاوی، متخصصان دعاوی، ارائه‌دهندگان خدمات صنعت دعاوی.

Insurance Innovators USA

تاریخ برگزاری رویداد: 14 الی 15 ماه مارس، نشویل، ایالات متحده

اهمیت این رویداد: این رویداد شامل سخنرانانی از بازیگران نوآور در صنعت است و موضوعاتی مانند API‌های باز و تجزیه و تحلیل داده‌ها، تجربیات یکپارچه مشتری، نوآوری و تغییر دعاوی را پوشش می‌دهد. کنفرانس سال گذشته طیف کاملی از صنعت را گرد هم آورد، از بیمه‌گران سنتی و افراد متحول‌کننده فناوری بیمه تا سرمایه‌گذاران و ارائه‌‌دهندگان راهکارهای بیمه‌ای.

چه کسانی باید شرکت کنند: مدیران C-suite، تایتان‌های تحول فناوری، نوآوران فناوری، مدیران مدیریت داده و کسانی که علاقه مند به تجربه مشتری نسل بعدی هستند.

«C-suite» به مدیران سطح اجرایی در یک شرکت اشاره دارد. مدیران متداول c-suite عبارت‌اند از: مدیر ارشد اجرایی (CEO)، مدیر ارشد مالی (CFO)، مدیر عملیاتی (COO) و مدیر ارشد اطلاعات (CIO).

Insuretech Insights UK

تاریخ برگزاری رویداد: 15 الی 16 ماه مارس، لندن، بریتانیا

اهمیت این رویداد: Insurtech Insights یک اکوسیستم جهانی است که هدف آن برقراری ارتباط رهبران صنعت و تصمیم‌گیرندگان با استارتاپ‌های نوآورانه است که بازار بیمه را به چالش می‌‌کشند تا فرصت‌های تجاری متقابل ایجاد کند و رشد را تسریع بخشند.

جامعه ما یکی از جوامع پیشرو Insurtech است که شما را به تفکر نوآورانه پیشرو در سراسر جهان متصل می‌کند.

چه کسانی باید شرکت کنند: شرکت‌های تأسیس ‌شده مبتنی بر Insurtech تا مدیران سطح C از شرکت‌های پیشرو بیمه، بیمه‌گران اتکایی، سرمایه‌گذاران و کسب‌ و کارهای استارتاپی نوآور.

Insuretech Insights USA

تاریخ برگزاری رویداد: 24 الی 25 ماه مارس، نیویورک، ایالات متحده

اهمیت این رویداد: Insurtech Insights یک اکوسیستم جهانی است که هدف آن برقراری ارتباط رهبران صنعت و تصمیم‌‌گیرندگان با استارتاپ‌های نوآورانه است که بازار بیمه را به چالش می‌‌کشند تا فرصت‌های تجاری متقابل ایجاد کند و رشد را تسریع بخشند.

جامعه ما یکی از جوامع پیشرو Insurtech است که شما را به تفکر نوآورانه پیشرو در سراسر جهان متصل می‌کند.

چه کسانی باید شرکت کنند: شرکت‌های تأسیس ‌شده مبتنی بر Insurtech تا مدیران سطح C از شرکت‌های پیشرو بیمه، بیمه‌گران اتکایی، سرمایه‌گذاران و کسب‌ و کارهای استارتاپی نوآور.

 

کنفرانس دعاوی و نمایشگاه خدمات بیمه

تاریخ برگزاری رویداد: 3 الی 6 ماه آوریل، سن آنتونیو، تگزاس، ایالات متحده

اهمیت این رویداد: افق‌های خود را با انتخاب از میان بیش از 90 دوره آموزشی در 14 مسیر آموزشی که توسط رهبران صنعت آموزش داده شده است گسترش دهید و خود را برای آینده آماده کنید. تفکر خود را با بازتعریف معنای حرفه‌ای بودن در حال حاضر به چالش بکشید. شبکه خود را با اتصال مجدد با طیف متنوعی از متخصصان دعاوی از صدها شرکت در سراسر کشور گسترش دهید. ارتباطات خود را در این نمایشگاه خدمات بیمه با تعامل با گروهی متنوع و نوآور از ارائه‌دهندگان خدمات پیشرو در صنعت ایجاد کنید.

چه کسانی باید شرکت کنند: مدیران صنعت، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران.

AI In Insurance Summit

تاریخ برگزاری رویداد: 21 الی 22 ماه آوریل، نیویورک، ایالات متحده

اهمیت این رویداد: جدیدترین پیشرفت‌ها در ابزارها و تکنیک‌های هوش مصنوعی و کاربرد آنها در بیمه را از نوآوران برجسته جهان در صنعت، دانشگاه و استارتاپ‌ها کشف کنید.

چه کسانی باید شرکت کنند: توسعه‌دهندگان الگوریتم، رهبران پیشرو تجزیه و تحلیل، تحلیل‌گران دعاوی، مدیران ارشد فناوری، دانشمندان داده، مهندسان داده، بنیان‌گذاران، معماران راهکارهای یادگیری ماشین، مدیران پذیره‌نویسی، سرمایه‌گذاران خطرپذیر.

 

کنفرانس گزارش بیمه وسایل نقلیه موتوری (اطلاعات ریسک)

تاریخ برگزاری رویداد: 24 ماه آوریل، مونارک بیچ، کالیفرنیا، ایالات متحده

اهمیت این رویداد: در کنفرانس Risk Information Inc. ، هدف ارائه تحلیل و بینشی منحصر به فرد و ارزشمند در مورد بازارهای بیمه وسایل نقلیه موتوری و دارایی است. مدیران ارشد از فعال‌‌ترین و نوآورترین شرکت‌های بیمه‌ای بزرگ و کوچک در کنار شرکت‌‌های پیشرو که داده‌ها و ابزارهای صنعت بیمه را ارائه می‌‌کنند، جزو مشترکان و شرکت‌کنندگان در کنفرانس ما هستند.

چه کسانی باید شرکت کنند: بیمه‌گران اتکایی و کارگزاران بیمه اتکایی، تنظیم‌کنندگان مقررات (رگولاتوری‌ها)، تحلیل‌گران و سرمایه‌گذاران وال استریت، نمایندگان و کارگزاران بیمه، وکلا، حامیان مصرف‌کننده، اعضای رسانه‌ها و غیره.

 

کنفرانس بیمه زندگی

تاریخ برگزاری رویداد: 24 الی 25 ماه آوریل، تامپا، میامی، ایالات متحده

اهمیت این رویداد: به همتایان خود و کارشناسان پیشرو صنعت بپیوندید تا از آخرین روندهای بیمه عمر فردی مطلع شوید. ماهیت متقابل این رویداد فرصتی برای تعامل و یادگیری از آنهایی که در سایر حوزه‌ها و همچنین حوزه‌های شما هستند را فراهم می‌کند. کنفرانس بیمه زندگی با چندین جلسه عمومی و خصوصی، موضوعات مهم را پوشش می‌دهد و استراتژی‌هایی را که آینده صنعت را شکل می‌دهند، شناسایی می‌کند.

چه کسانی باید شرکت کنند: متخصصانی که در توسعه، عملیات، بازاریابی، توزیع، مقررات، فناوری یا مدیریت محصولات بیمه زندگی فردی شرکت دارند.

Insurance AI & Tech

تاریخ برگزاری رویداد: 26 الی 27 ماه آوریل، شیکاگو، ایلینوی، ایالات متحده

اهمیت این رویداد: در کنفرانس هوش مصنوعی بیمه و فناوری نوآورانه ایالات متحده آمریکا، ما به چالش‌ها رسیدگی می‌کنیم، بینشی را از همتایان به دست می‌‌آوریم و چشم‌‌انداز آینده بیمه شما را به شکلی غیر قابل تصور توسعه می‌‌دهیم.

چه کسانی باید شرکت کنند: مدیر اجرایی، مدیر ارشد داده، مدیر ارشد فناوری، معاونان، تحلیل‌گران داده، مدیر ارشد اطلاعات، مدیر داده و تجزیه و تحلیل، مدیر ارشد دیجیتال، دانشمند علوم داده، رئیس اتوماسیون، معاون، رئیس فناوری، مدیر، داده‌های سازمانی، مدیر، داده‌ها و تجزیه و تحلیل، مدیر ارشد مشتری، رئیس مهندسی داده، مدیر مشارکت‌های استراتژیک، معمار ارشد سازمانی.

 

کنفرانس بیمه OnRamp

تاریخ برگزاری رویداد: ماه می‌2022، مینیاپولیس، مینسوتا، ایالات متحده

اهمیت این رویداد: کنفرانس بیمه OnRamp شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌های پیشرو صنعت بیمه را گرد هم می‌آورد. این کنفرانس بر نوآوری‌هایی که صنعت بیمه را متحول می‌‌کنند، رهبرانی که چنین نوآوری‌هایی را ممکن می‌کند و اینکه چگونه فناوری‌‌ها و مدل‌‌های کسب ‌و کار جدید صنعت را دوباره تعریف می‌‌کنند، تأکید می‌کند.

چه کسانی باید شرکت کنند: استارتاپ‌‌ها، شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران، سرمایه‌‌گذاری خطرپذیر، نوآوران، استراتژیست‌ها، توسعه‌دهندگان کسب ‌و کار، توسعه‌دهندگان شرکت‌ها، گروه‌های ادغام و تملک (M&A)، مدیران فناوری اطلاعات و مدیران C-suite.

 

گردهمایی بیمه دیجیتال

تاریخ برگزاری رویداد: 5 الی 6 ماه می، شیکاگو، ایلینوی، ایالات متحده

اهمیت این رویداد: این اجلاس نوآوران دیجیتالی از شرکت‌های بیمه، آژانس‌‌ها، کارگزاران و بیمه‌گران را گرد هم می‌‌آورد تا در مورد استراتژی‌هایی برای به دست آوردن و ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود بحث کنند و از ترندها، رویاپردازان و پیشروانی که صنعت بیمه را متحول می‌کنند، خواهید شنید. این رویداد شامل تعاملی 10 ساعته با گروه‌های بحث، اتاق‌های فکر خلاق، میزگردها و فعالیت‌های شبکه‌سازی ساختاریافته طی هر روز خواهد بود.

چه کسانی باید شرکت کنند: مدیران ارشد بیمه از شرکت‌های بیمه، آژانس‌ها، کارگزاران و شرکت‌های فناوری بیمه‌ای.

 

تحول دیجیتال در بیمه

تاریخ برگزاری رویداد: 11 الی 12 ماه می، لندن، بریتانیا

اهمیت این رویداد: کنفرانس تحول دیجیتال در بیمه بار دیگر به لندن بازخواهد گشت تا بینش ارزشمندی را برای موفقیت در تعامل با مشتری و افزایش چابکی عملیاتی به بخش بیمه ارائه دهد.

این کنفرانس دو روزه مهم‌ترین انواع موضوعات صنعت از جمله سفرهای دیجیتالی مشتری، فناوری‌های نوظهور، مدل‌‌های عملیاتی جدید و روش‌های سطح بعدی ارائه محصولات بیمه به پایگاه مصرف‌‌کننده در حال تکامل را پوشش خواهد داد.

چه کسانی باید شرکت کنند: نمایندگان سطوح ارشد از شرکت‌های بیمه پیشرو در بریتانیا و اروپا و همچنین مجموعه‌ای از نوآورترین فناوری بیمه در این صنعت.

NAIC Insurance Forum

تاریخ برگزاری رویداد: 12 ماه می، واشنگتن دی سی، ایالات متحده

اهمیت این رویداد: این اجلاس برای توسعه هر چه بیشتر وسعت دید شرکت‌کنندگان در مورد صنعت بیمه و نقش آنها در این زمینه رو به رشد در نظر گرفته شده است. شما در این رویداد خواهید آموخت که در حال حاضر چه اتفاقی در حال رخ دادن است و در زمینه‌های پرداخت بدهی مالی، صدور مجوز تولید‌کننده، رفتار بازار و موارد دیگر چه چیزی در پیش است. همچنین با ملاقات با متخصصان بیمه از سراسر کشور که طیف گسترده‌ای از رشته‌ها را نمایندگی می‌کنند، شبکه شخصی خود را گسترش خواهید داد.

چه کسانی باید شرکت کنند: همکاران حوزه خدمات مالی، خدمات بهداشتی، مبارزه با کلاهبرداری، صدور مجوز تولیدکننده و تنظیم بازار (بیشتر در سطح C، اما می‌توانند برای هر کسی اعمال شوند).

 

کنفرانس دعاوی بیمه اموال

تاریخ برگزاری رویداد: 11 ماه می، لندن، بریتانیا

اهمیت این رویداد: هدف کنفرانس PICG (کنفرانس دعاوی بیمه اموال) پرداختن و بحث در مورد موضوعات مهم مرتبط با بخش اموال هم در لندن و هم به صورت بین‌‌المللی است و هدف آن بیشتر فراهم آوردن فرصتی آموزشی و شبکه‌ای برای شاغلان دعاوی در بخش اموال است.

چه کسانی باید شرکت کنند: افراد حرفه‌ای در اموال و خسارات، زندگی و سلامت و بیمه تجاری، کارکنان اکوسیستم خسارت بیمه کار و ارائه‌دهندگان خدمات.

 

گردهمایی رهبران دعاوی

تاریخ برگزاری رویداد: 19 ماه می، لندن، بریتانیا

اهمیت این رویداد: این اجلاس نوآوران دیجیتالی از شرکت‌های بیمه، آژانس‌ها، کارگزاران و بیمه‌گران را گرد هم می‌‌آورد تا در مورد استراتژی‌های به دست آوردن و ارائه خدمات بهتر به مشتریان شما بحث کنند. از ترندها، رؤیاپردازان و پیشروانی که صنعت بیمه را متحول می‌کنند، خواهید شنید. این رویداد متشکل از بیش از 10 ساعت تعامل با گروه‌های بحث، اتاق فکر خلاق، میزگردها و فعالیت‌های شبکه‌ای ساختاریافته طی هر روز خواهد بود.

چه کسانی باید شرکت کنند: متخصصان ارشد دعاوی بیمه.

Farm Mutual Forum

تاریخ برگزاری رویداد: 24 الی 25 ماه می، سنت لوئیس، ایالات متحده

اهمیت این رویداد: Farm Mutual Forum یک گردهمایی سالانه متشکل از رهبران شرکت‌های بیمه متقابل مزارع کوچک تا متوسط است. در فروم، مدیران، مدیران ارشد، رهبران انجمن ایالتی، رهبران نوظهور و شرکای خدمات صنعتی به طور یکسان می‌‌توانند از فرصتی برای گرد هم آمدن، یادگیری و رشد بهره ببرند.

چه کسانی باید شرکت کنند: مدیران شرکت، اعضای هیئت مدیره، رهبران نسل بعدی، متخصصان انجمن ایالتی، صنعت، ارائه‌دهندگان خدمات، سایر متخصصان صنعت.

 

فروم مدیریت رهبران بیمه

تاریخ برگزاری رویداد: 24 الی 29 ماه ژوئن، کارلزباد، کالیفرنیا، ایالات متحده

اهمیت این رویداد: کنفرانس مدیریت اجلاسی برای مدیران عامل، تیم‌های اجرایی و رهبران آینده صنعت بیمه است. جلسات بر استراتژی، نوآوری، رهبری و روندهای صنعت تمرکز دارند. جلسات فراگیر به مسائل عملیاتی و نوظهور می‌پردازند. قدرت تبلیغاتی فوق‌العاده، فرصت‌‌های بازاریابی بی‌نظیر و یک محیط الهام‌‌بخش به شما این امکان را می‌‌دهد که با همتایان خود ارتباط برقرار کنید و در مورد مسائل مهم پیش روی شرکت خود اطلاعاتی کسب کنید.

چه کسانی باید شرکت کنند: این کنفرانس برای مدیران عامل، مدیران ارشد و رهبران آینده شرکت‌های بیمه اموال/خسارات طراحی شده است.

 

آینده بیمه ایالات متحده 2022 رویترز

تاریخ برگزاری رویداد: 22 الی 23 ماه ژوئن، شیکاگو، ایلینوی، ایالات متحده

اهمیت این رویداد: Future of Insurance USA 2021 تأثیرگذارترین مدیران عامل و تیم‌های رهبری بیمه را برای بحث‌های تجاری واقعی به منظور توسعه راهکارها، مقابله با چالش‌ها، تعیین معیارها و پایه‌گذاری دسته‌جمعی برای آینده متحد خواهد کرد.

چه کسانی باید شرکت کنند: مدیران عامل، رهبران C-Suite، و تصمیم‌گیرندگان سطح بالا.

«C-suite» به مدیران سطح اجرایی در یک شرکت اشاره دارد. مدیران اجرایی متداول c-suite عبارت‌اند از: مدیر ارشد اجرایی (CEO)، مدیر ارشد مالی (CFO)، مدیر عملیاتی (COO) و مدیر ارشد اطلاعات (CIO).

 

127 امین مجمع سالانه NAMIC

تاریخ برگزاری رویداد: 18 الی 21 ماه سپتامبر، دالاس، تگزاس، ایالات متحده

اهمیت این رویداد: کنوانسیون سالانه NAMIC بر مسائل نوظهور و آموزش عملیات شرکت تمرکز دارد. با جلساتی که به طور انحصاری برای C-suite، رهبران ارشد شرکت و اعضای هیئت مدیره طراحی شده است، به علاوه فرصت‌‌هایی برای برقراری ارتباط و شبکه با همتایان صنعت، ما آماده‌‌ایم تا به شما کمک کنیم بازدهی زمان خود را در این مجمع به حداکثر برسانید. ما معتبرترین کارشناسان و با ارزش‌‌ترین منابع، مانند بیمه‌گران اتکایی، کارگزاران، آژانس‌های رتبه‌بندی و سایر شرکای خدماتی را گرد هم می‌‌آوریم تا به شما کمک کنند دسترسی مورد نیاز خود را داشته باشید و شبکه همتایان خود را تقویت کنید.

چه کسانی باید شرکت کنند: رهبران شرکت‌های بیمه، هیئت مدیره شرکت‌های بیمه، رهبران آینده صنعت، فروشندگان و ارائه‌دهندگان خدمات برای صنعت بیمه اموال/تلفات.

ITC- Insurtech Connect

تاریخ برگزاری رویداد: 4 الی 6 ماه اکتبر، لاس وگاس، نوادا، ایالات متحده

اهمیت این رویداد: ITC Vegas بزرگ‌ترین رویداد فناوری بیمه در جهان است و دسترسی بی‌نظیری به جامع‌ترین و جهانی‌ترین گردهمایی کارآفرینان فناوری، سرمایه‌گذاران و متصدیان صنعت بیمه را ارائه می‌دهد.

طی سه روز، رهبران این صنعت برای نمایش نوآوری‌های جدید، یادگیری نحوۀ افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها و در نهایت برای غنی‌سازی زندگی دارندگان بیمه‌نامه گرد هم می‌آیند. شبکه‌سازی عالی، با ده‌ها هزار جلسه، یکی از ویژگی‌های رویداد ITC است.

چه کسانی باید شرکت کنند: تصمیم‌گیرندگان از سراسر اکوسیستم بیمه و فناوری بیمه.

 

رویدادهای گذشته (2020)

Connected Claims USA

تاریخ برگزاری رویداد: 23 الی 25 ماه ژوئن 2020، به صورت مجازی

اهمیت این رویداد: به بیش از 10 هزار شرکت‌کننده مجازی و بیش از 40 سخنران مجازی با مدیران ارشد، رهبران، معاونان و غیره بپیوندید. بیاموزید که چگونه بیمه‌گران می‌‌توانند تجربه‌ای بهینه را هم برای کارکنان و هم برای مشتریان در زمان تغییرات بی‌‌سابقه ارائه دهند. تمامی جلسات برای کسانی که نمی‌توانند در زمان مشخص شده حضور یابند ضبط می‌شود.

چه کسانی باید شرکت کنند: افراد حرفه‌ای در صنعت بیمه اموال و تلفات، زندگی و سلامت و بیمه تجاری یا اگر در اکوسیستم خسارت بیمه کار می‌کنید یا خدمات ارائه می‌دهید.

 

گردهمایی بیمه NAIC

تاریخ برگزاری رویداد: 14 الی 18 ماه سپتامبر 2020، لووز کانزاس سیتی، میزوری، ایالات متحده

اهمیت این رویداد: این اجلاس برای توسعه هر چه بیشتر وسعت دید شرکت‌کنندگان در مورد صنعت بیمه و نقش آنها در این زمینه رو به رشد در نظر گرفته شده است. شما در این رویداد خواهید آموخت که در حال حاضر چه اتفاقی در حال رخ دادن است و در زمینه‌های پرداخت بدهی مالی، صدور مجوز تولیدکننده، رفتار بازار و موارد دیگر چه چیزی در پیش است. همچنین با ملاقات با متخصصان بیمه از سراسر کشور که طیف گسترده‌ای از رشته‌ها را نمایندگی می‌کنند، شبکه شخصی خود را گسترش خواهید داد.

چه کسانی باید شرکت کنند: همکاران حوزه خدمات مالی، خدمات بهداشتی، مبارزه با کلاهبرداری، صدور مجوز تولیدکننده و تنظیم بازار (بیشتر در سطح C، اما می‌توانند برای هر کسی اعمال شوند).

Insuretech Connect

تاریخ برگزاری رویداد: 21 الی 23 ماه سپتامبر 2020، لاس وگاس، نوادا، ایالات متحده

اهمیت این رویداد: این بزرگ‌ترین رویداد فناوری بیمه جهان با بیش از هشت هزار شرکت‌کننده، 300 سخنران و 675 مدیر عامل است. شما طرز فکر صنعت بیمه را در این رویداد درک خواهید کرد و درک بهتری از مسیر حرکت بازار به دست خواهید آورد، شرکت‌ها را در طیف کاملی از مراحل و استراتژی‌ها مشاهده خواهید کرد و با رهبران صنعت بیمه همکار خود درگیر خواهید شد.

چه کسانی باید شرکت کنند: مدیران صنعت، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران.

 

نوآوران بیمه نوردیک

تاریخ برگزاری رویداد: 1 الی 2 ماه اکتبر 2020، کپنهاگن، دانمارک

اهمیت این رویداد: این رویداد شامل سخنرانانی از بازیگران نوآور در صنعت بیمه است و موضوعاتی مانند API‌های باز و تجزیه و تحلیل داده‌ها، تجربیات یکپارچه مشتری، نوآوری و تغییر دعاوی را پوشش می‌دهد. کنفرانس سال گذشته طیف کامل صنعت را گرد هم آورد، از بیمه‌گران سنتی و اخلال‌گران فناوری بیمه گرفته تا سرمایه‌گذاران و ارائه‌‌دهندگان راهکار.

چه کسانی باید شرکت کنند: مدیران C-suite، تایتان‌های فناوری متحول‌کننده، مبتکران فناوری، مدیران مدیریت داده و کسانی که علاقه‌مند به تجربه مشتری نسل بعدی هستند.

ITC Global 2020

تاریخ برگزاری رویداد: 25 الی 29 ماه اکتبر 2020، مادرید، اسپانیا

اهمیت این رویداد: با بیش از 1000 شرکت کننده از بیش از 70 کشور مختلف و سخنرانان متخصص منحصر به فرد، ITIC مکان مناسبی برای یادگیری در مورد صنعت بین‌المللی بهداشت و بیمه است.

چه کسانی باید شرکت کنند: متخصصان جامعه بیمه مسافرتی و سلامت.

 

اجلاس بیمه دیجیتال

تاریخ برگزاری رویداد: 26 الی 27 ماه اکتبر 2020، شیکاگو، ایلینوی، ایالات متحده

اهمیت این رویداد: این اجلاس نوآوران دیجیتالی از شرکت‌های بیمه، آژانس‌ها، کارگزاران و بیمه‌گران را گرد هم می‌‌آورد تا در مورد استراتژی‌های به دست آوردن و ارائه خدمات بهتر به مشتریان بحث کنند. از ترندها، رؤیاپردازان و پیشروانی که صنعت بیمه را متحول می‌کنند، خواهید شنید. این رویداد متشکل از بیش از 10 ساعت تعامل با گروه‌های بحث، اتاق فکر خلاق، میزگردها و فعالیت‌های شبکه‌ای ساختاریافته طی هر روز خواهد بود.

چه کسانی باید شرکت کنند: مدیران ارشد بیمه از شرکت‌های بیمه، آژانس‌ها، کارگزاران و شرکت‌های بیمه.

DKM

تاریخ برگزاری رویداد: 27 الی 29 ماه اکتبر 2020، آلمان

اهمیت این رویداد: DKM یک نمایشگاه تجاری بین‌المللی برای صنعت مالی و بیمه است که آخرین روندها و نوآوری‌ها را در بخش‌های اصلی نمایشگاه مورد بحث قرار می‌دهد: بیمه، سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری کردن سرمایه، جوامع ساختمانی، بانک‌ها، املاک، خدمات پشتیبانی، شرکت‌های نرم‌افزاری، InsurTech‌ها، فین‌تک‌ها، تنظیم‌کنندگان دعاوی، رسانه‌ها، انجمن‌های تجاری.

چه کسانی باید شرکت کنند: کارگزاران مستقل و تصمیم‌گیرندگان صنعت مالی و بیمه، کارگزاران املاک و مستغلات و مشاوران مالی.

 

گردهمایی نوآوران بیمه

تاریخ برگزاری رویداد: 18 الی 19 ماه نوامبر 2020، لندن، بریتانیا

اهمیت این رویداد: اجلاس نوآوران بیمه رویدادی است که در آن بهترین‌های صنعت بیمه از سراسر جهان برای دو روز پرجمعیت گرد هم می‌آیند تا دنیای سنتی بیمه را به چالش بکشند. موضوعات مورد بحث عبارت‌اند از: مشتری مداری، بازاریابی و CX، تحول دیجیتال، نوآوری نسل بعدی، استراتژی فناوری بیمه، اینترنت اشیا، نوآوری محصول و موارد دیگر.

چه کسانی باید شرکت کنند: همکاران سطح C-suite/مدیر، بیمه‌گران و هر کسی که در فناوری بیمه دخیل است.

 

تحول دیجیتال بیمه

تاریخ برگزاری رویداد: 7 الی 9 ماه دسامبر 2020، آستین، تگزاس، ایالات متحده

اهمیت این رویداد: این رویداد برای نشان دادن بهترین جنبه‌های آینده دیجیتال صنعت بیمه ایجاد شده است. Dig|In سخنرانی‌های کلیدی از اخلال‌گران صنعت و بازیگران صنعت که در راهبردهای دیجیتال پیشرو هستند، ارائه خواهد داد. این رویداد دموی زنده با سرعتی را از فهرستی از پیشرفته‌‌ترین شرکت‌‌های فناوری صنعت برای شما به ارمغان می‌‌آورد.

چه کسانی باید شرکت کنند: مشاغل بیمه، ارائه‌دهندگان راهکار، Insurtech‌ها، مشاوران، سرمایه‌گذاران.

 

فروم صنعت بانکداری و بیمه نوردیک

تاریخ برگزاری رویداد: 8 الی 9 ماه دسامبر 2020، ناکا، سوئد

اهمیت این رویداد: این کنفرانس به شرکت‌کنندگان در مورد آخرین نوآوری‌هایی که مؤسسات مالی فردا را شکل می‌دهند، آموزش می‌دهد. هدف این رویداد حمایت از آینده بانک‌ها و سازمان‌های بیمه در میان افزایش اخلال‌گران فین‌تک است. برخی از موضوعات بحث یافتن راهکارهای نوآورانه و راحت در پلتفرم‌های بانکداری سبک زندگی جدید و ساده‌سازی KYC همراه با تجزیه و تحلیل برای ایجاد روابط قوی‌‌تر با مشتری است.

چه کسانی باید شرکت کنند: مدیران و تصمیم‌گیرندگان سطح C و ارائه‌دهندگان راهکار.

 

رویدادهای گذشته (2019)

Insuretech Connect

تاریخ برگزاری رویداد: 23 الی 25 ماه دسامبر 2019، لاس وگاس، نوادا، ایالات متحده

اهمیت این رویداد: این رویداد شامل دو روز و نیم شبکه‌سازی و یادگیری از بیش از 250 ذهن پیشرو در Insurtech است. شما طرز فکر صنعت را درک خواهید کرد و درک بهتری از مسیر حرکت بازار به دست خواهید آورد، شرکت‌ها را در طیف کاملی از مراحل و استراتژی‌ها مشاهده خواهید کرد و با رهبران صنعت بیمه همکار خود که بیش از 60 درصد از آنها مؤسس هستند، تعامل خواهید داشت.

چه کسانی باید شرکت کنند: مدیران صنعت، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران.

 

کنفرانس DKM

تاریخ برگزاری رویداد: 22 الی 24 ماه اکتبر 2019، دورتموند، آلمان

اهمیت این رویداد: DKM یک نمایشگاه تجاری بین‌المللی برای صنعت مالی و بیمه است که آخرین روندها و نوآوری‌ها را در بخش‌های اصلی نمایشگاه مورد بحث قرار می‌دهد: بیمه، سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری کردن سرمایه، جوامع ساختمانی، بانک‌ها، املاک، خدمات پشتیبانی، شرکت‌های نرم‌افزاری، InsurTech‌ها، فین‌تک‌ها، تنظیم‌کنندگان دعاوی، رسانه‌ها، انجمن‌های تجاری.

چه کسانی باید شرکت کنند: کارگزاران مستقل و تصمیم‌گیرندگان صنعت مالی و بیمه، کارگزاران املاک و مستغلات و مشاوران مالی.

 

گردهمایی نوآوران بیمه

تاریخ برگزاری رویداد: 13 الی 14 ماه نوامبر 2019، لندن، بریتانیا

اهمیت این رویداد: این رویداد شامل 9 جلسه است که طی 2 روز برگزار می‌شود. موضوعات مورد بحث عبارت‌اند از: مشتری مداری، بازاریابی و CX، تحول دیجیتال، آینده نوآوری، استراتژی بیمه فناوری، اینترنت اشیا، نوآوری محصول و موارد دیگر. هر جلسه حداقل یک سخنران اصلی دارد که ایده‌ها و پیشنهادات خود را با شرکت‌کنندگان به اشتراک می‌گذارد. در نهایت، به کسانی که باعث تغییر واقعی می‌‌شوند، از مدیران C-suite گرفته تا تایتان‌های فناوری متحول‌کننده دسترسی خواهید داشت.

چه کسانی باید شرکت کنند: همکاران سطح C-suite/مدیر، بیمه‌گران و هر کسی که در فناوری بیمه دخیل است.

 

اجلاس SMA

تاریخ برگزاری رویداد: 4 ماه نوامبر 2019، نیویورک، ایالات متحده

اهمیت این رویداد: این رویداد به گونه‌ای طراحی شده است که بهترین داستان‌های بیمه و تحول فناوری را در یک روز تعاملی و در زمانی کوتاه، از نمونه‌های الهام‌بخش از نوآوری گرد هم آورد. در طی این رویداد، SMA برندگان جوایز سالانه SMA Transformation in Action را به بیمه‌گران، MGA‌ها و ارائه‌‌دهندگان راهکار ارائه می‌‌کند که در حال بازاندیشی، تصور مجدد، و اختراع مجدد کسب و کار بیمه هستند. موضوع این سال تحول در عمل است.

چه کسانی باید شرکت کنند: رهبران بیمه که هدف‌شان تبدیل شدن به یک بیمه‌گر نسل بعدی است و شرکت‌های Insurtech/FinTech.

Insurtech Insights

تاریخ برگزاری رویداد: 17 الی 18 ماه مارس 2020، لندن، برتانیا

اهمیت این رویداد: این رویداد بزرگ‌ترین کنفرانس Insurtech در اروپا با حضور بیش از 2000 سرمایه‌گذار، کارآفرین و مدیران صنعت بیمه است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه Insurtech با برنامه نوآوری مطابقت دارد، از طریق شبکه سازی با سرمایه‌گذاران و مدیران بیمه، آگاهی ایجاد کنید و بازار/مشکلاتی را که با حل آنها به چالش کشیده‌اید، درک کنید.

چه کسانی باید شرکت کنند: Insurtech‌ها، بیمه‌گران، سرمایه‌گذاران، مدیران ارشد تحول دیجیتال، مدیران استراتژی و رشد.

 

تحول دیجیتال بیمه

تاریخ برگزاری رویداد: ماه می‌2020، آستین، تگزاس

اهمیت این رویداد: این رویداد برای نشان دادن بهترین جنبه‌های آینده دیجیتال، بیمه ساخته شده است. Dig|In سخنرانی‌های کلیدی از اخلال‌گران صنعت و بازیگران صنعت که در راهبردهای دیجیتال پیشرو هستند، ارائه خواهد داد. این رویداد دموی زنده با سرعتی را از فهرستی از پیشرفته‌ترین شرکت‌های فناوری صنعت بیمه برای شما به ارمغان می‌آورد.

چه کسانی باید شرکت کنند: مشاغل بیمه، ارائه‌دهندگان راهکار، Insurtech‌ها، مشاوران، سرمایه‌گذاران.

 

تحول دیجیتال در تعامل با مشتری و چابکی عملیاتی در صنعت بیمه 2020

تاریخ برگزاری رویداد: 6 الی 7 ماه می‌2020، لندن، بریتانیا

اهمیت این رویداد: این رویداد مستلزم مطالعات موردی، مباحثه و جلسات شبکه نوآورانه است. شرکت‌کنندگان یاد می‌‌گیرند که چگونه از آخرین فناوری برای ادامه رشد کسب ‌و کار خود و توسعه مشارکت‌های قوی استفاده کنند. مدیران سطوح ارشد، شرکت‌کنندگان را با راهکارهای سرتاسری آموزش می‌دهند تا تجربه مشتری را افزایش دهند و در عین حال چابکی عملیاتی را بهبود بخشند.

چه کسانی باید شرکت کنند: مدیران سطح C-Suite و مدیران، و کسانی که علاقه‌مند به تعامل با مشتری/بهبود چابکی عملیاتی هستند.

منبع

https://www.lightico.com/blog/insurance-trade-shows-and-conferences-2019-2020/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

62  −    =  58