انتخاب مدیر بیمه های باربری بیمه تعاون به عنوان دبیر برگزیده سندیکا/ تقاضای شرفی از مدیران عامل بیمه

مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیما بیمه تعاون به عنوان دبیر برگزیده سندیکای بیمه گران از مدیران عامل صنعت تقاضاهایی را مطرح کرد: «تقویت مشارکت و نه الزاماً حضور اعضا؛ تقویت همگرایی و وحدت در امور مناقصات؛ استفاده از نرخ های فنی و کارشناسی، استفاده از نظرات کارشناسی افراد، پایبندی به تصمیمات و مصوبات سندیکا که سبب تقویت این مجموعه نیز می شود، ایجاد رویه هایی برای افزایش قدرت اجرایی سندیکا».

به گزارش ریسک نیوز از روابط عمومی بیمه تعاون، در نشستی که به مناسبت سالروز تأسیس سندیکای بیمه گران ایران برگزار شد، سهیلا شرفی، مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیمای بیمه تعاون به عنوان دبیر برگزیده این کارگروه در سندیکا انتخاب شد.
او که به عنوان نماینده دبیران کارگروه نیز به عنوان سخنران انتخاب شده بود در جمع مدیران صنعت بیمه اظهار داشت: «خوشبختانه توسط کارگروه های سندیکای بیمه گران موفق شدیم تا اولین بیمه نامه ادعامحور را راه اندازی کرده و موفق شدیم تا به صورت تخصصی با کمیسیون های قضایی و مجلس شورای اسلامی ارتباط برقرار کرده و نسبت به ارائه پیشنهادات اصلاحات بیمه مرکزی مبتنی بر روند روز صنعت اقدامات ارزشمندی را انجام دهیم».
وی اضافه کرد: «یکسان سازی قراردادهای اتکایی و تشکیل کارگروه های سرمایه انسانی و مبارزه با پولشویی که به عنوان نیازهای روز صنعت بیمه در نظر گرفته می شود از دیگر اقداماتی بود که در این دوره نسبت به آن اقدام شد».
دبیر برگزیده سندیکای بیمه گران ایران همچنین از مدیران عامل صنعت تقاضاهایی را مطرح کرد که اهم آن عبارتند از: «تقویت مشارکت و نه الزاماً حضور اعضا؛ تقویت همگرایی و وحدت در امور مناقصات؛ استفاده از نرخ های فنی و کارشناسی، استفاده از نظرات کارشناسی افراد، پایبندی به تصمیمات و مصوبات سندیکا که سبب تقویت این مجموعه نیز می شود، ایجاد رویه هایی برای افزایش قدرت اجرایی سندیکا».
شرفی از رئیس کل بیمه مرکزی نیز به نمایندگی از کارگروه های صنعت بیمه تقاضاهایی را مطرح کرد که برخی از آنها عبارتند از: «تسریع در تعیین و تکلیف مصوبات؛ مشارکت مدیران و کارشناسان بیمه مرکزی در سندیکا و تصویب بودجه ای برای ارتقای سطح دانش صنعت بیمه».
در این نشست همچنین مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی به قابل توجه بودن سهم بخش غیردولتی در تولید 73 درصدی حق بیمه اشاره کرد و سهم 14 درصدی فروش بیمه های زندگی را نیز نوید بخش توسعه در صنعت بیمه دانست.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

1  +  9  =