اعلام استانداردهای پذیره نویسی متمرکز بر تغییرات اقلیمی توسط شرکت بیمه ای سوئیسی

شرکت بیمه ای سوئیسی Chubb Ltd معیارهای پذیره نویسی جدیدی را برای پروژه های استخراج نفت و گاز اعلام کرد که مشتریان را ملزم به کاهش انتشار متان می کند که یک محصول جانبی تولید نفت و گاز است و از بدترین گازهای گلخانه ای است.

به گزارش ریسک نیوز، چاب همچنین اعلام کرد که پوشش بیمه ای برای پروژه های نفت و گاز در مناطق حفاظت شده دولتی در پایگاه داده جهانی مناطق حفاظت شده که امکان استفاده پایدار را نمی دهد، ارائه نخواهد کرد.

چاب گفت که معیارهای پذیره نویسی برای استخراج نفت و گاز بخشی از همکاری و مشاوره مداوم با ذینفعان و کارشناسان زیست محیطی است. ایوان جی. گرینبرگ رئیس و مدیر عامل چاب گفت: «معیارهای پذیره نویسی مرتبط با متان که چاب اتخاذ کرده است (اولین مورد در نوع خود در صنعت ما) بر تعادل بین نیاز به گذار به اقتصاد کم کربن و نیاز جامعه به امنیت انرژی متمرکز است.

مفاد کلیدی استانداردهای پذیره نویسی عبارتند از:

استانداردهای انتشار متان Chubb به ارائه پوشش بیمه ای برای مشتریانی که برنامه های مبتنی بر شواهد را برای مدیریت انتشار گاز متان اجرا می کنند، از جمله حداقل برنامه هایی برای تشخیص نشت و تعمیر و حذف تخلیه غیر اضطراری ادامه خواهد داد.

مشتریان باید یک یا چند اقدام را اتخاذ کنند. نشان داده شده است که انتشارات ناشی از خط فلر را کاهش می دهد.

این معیارها بلافاصله اجرایی می ‌شوند و مشتریان یک دوره زمانی معین خواهند داشت تا بر اساس ویژگی ‌های ریسک فردی خود، یک برنامه اقدام تهیه کنند.

چاب همچنین یک مرکز منابع مشتری برای حمایت از بیمه شدگان نفت و گاز در شناسایی و اتخاذ فناوری های کاهش انتشار گاز متان ایجاد خواهد کرد.

استانداردهای مناطق حفاظت شده چاب که فوراً اجرایی می شود، پروژه های استخراج نفت و گاز در مناطق حفاظت شده تعیین شده توسط دولت های ایالتی، استانی یا ملی را پذیرفته نمی شود.

بیمه نامه های چاب در مورد مناطق حفاظت شده تحت پوشش اتحادیه بین المللی برای حفاظت از طبیعت (IUCN) دسته بندی های مدیریتی I-V در پایگاه داده جهانی مناطق حفاظت شده اعمال می شود که شامل ذخایر طبیعی، مناطق بیابانی، پارک های ملی و بناهای تاریخی، مناطق مدیریت زیستگاه یا گونه ها و حفاظت شده است. مناظر و مناظر دریایی ششمین رده IUCN برای مناطق حفاظت شده ای اعمال می شود که امکان استفاده پایدار را فراهم می کند.

چاب گفت که تا پایان سال 2023 استانداردهایی را برای پروژه‌ های مناطق رده ششم در پایگاه جهانی داده ‌های مناطق حفاظت ‌شده و همچنین پروژه‌ های استخراج نفت و گاز در قطب شمال، مناطق کلیدی تنوع زیستی، جنگل‌ های حرا، و زمین ‌های ذغال سنگ نارس جهانی توسعه داده و اتخاذ خواهد کرد. که در حال حاضر در پایگاه داده های جهانی مناطق حفاظت شده فهرست نشده اند.

مترجم: مسعود اسکندری

منبع: https://www.insurancejournal.com/news/international/2023/03/22/713403.htm

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  +  4  =