مصادیقی از ممنوعیت اعضاء هیات علمی در بیمه مرکزی وجود ندارد

بیمه مرکزی پیرو انتشار اخباری در خصوص رأی دیوان عدالت اداری اطلاعیه ای صادر کرد؛

این روزها صنعت بیمه به نا حق مورد هجمه و گمانه زنی های بدخواهانی قرار گرفته که توان دیدن رشد و توسعه این صنعت را ندارند و نمی دانند که اینگونه اخبار زرد نه تنها مانع حرکت این قطار تند رو در مسیر خدمت و شکوفایی نمی شود بلکه توانمندی این صنعت را بیش از پیش بر همگان هویدا خواهد کرد. 

به گزارش ریسک نیوز روابط عمومی بیمه مرکزی پیرو انتشار اخباری در خصوص رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر عدم بکارگیری اعضاء هیات علمی در سازمان های دولتی و انتساب آن به بیمه مرکزی اطلاعیه ای صادر کرد به طوریکه موارد زیر جهت شفاف سازی و اطلاع رسانی صحیح اعلام شد:

1- صنعت بیمه علاوه بر نقش حمایتی خود، نیازمند به روز رسانی دانش  و داده های بیمه ای است که این مهم از طریق جذب جامعه علمی در سطوح مختلف مدیریتی میسر خواهد بود.

2- صنعت بیمه همواره با استفاده از ظرفیت های قانونی در راستای افزایش تعامل با دانشگاه، پذیرای نخبگان، اعضای هیات علمی و اساتیدی که دانش آنها ارزش افزوده ای برای این صنعت دارند از گذشته تا کنون بوده است.

3- این روزها صنعت بیمه به نا حق مورد هجمه و گمانه زنی های بدخواهانی قرار گرفته که توان دیدن رشد و توسعه این صنعت را ندارند و نمی دانند که اینگونه اخبار زرد نه تنها مانع حرکت این قطار تند رو در مسیر خدمت و شکوفایی نمی شود بلکه توانمندی این صنعت را بیش از پیش بر همگان هویدا خواهد کرد.

4- مصادیقی از ممنوعیت مطروحه در رأی دیوان عدالت اداری در بیمه مرکزی وجود ندارد و اعضای هیات علمی شاغل در بیمه مرکزی، مامور بوده و مشمول این قانون نمی شوند.

5- امید میرود، رسانه های محترم  با پرهیز از شتابزدگی در ارائه تحلیل ها و دقت در انتشار آن، صنعت بیمه را در مسیر تحول، هدفگذاری های متعالی و ارائه  خدمت بیشتر به هموطنان همراهی کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  +  2  =