بازار بیمه کانادا رشدی پایدار را از خود نشان می دهد

Catatrophe Indices & Quantification Inc. (CatIQ)، یکی از شرکت های تابعه PERILS AG مستقر در زوریخ، به روز رسانی سالانه پایگاه داده صنعت بیمه کانادا (IED) خود را منتشر کرده است.

به گزارش ریسک نیوز، بر اساس آخرین به روز رسانی IED، بازار بیمه کانادا همچنان در مجموعه داده های پایان سال 2022 «رشد ثابت» را برای پوشش ریسک های تخصصی خطوط شخصی نشان می دهد.

از زمان شروع جمع ‌آوری داده ‌ها در سال 2016، نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR)  17 درصد در خطوط شخصی و مجموع مبالغ بیمه شده بوده است.

به گفته این شرکت هزینه قرار گرفتن در معرض سیل برای اشخاص در حال حاضر 6/2 هزار میلیارد دلار کانادا است.

علاوه بر این، IED با حمایت صنعت P&C کانادا توسعه یافته است و اکنون شامل برآوردهای پایان سال 2022 مبالغ دارایی بیمه شده صنعت کانادا است.

لورا توایدل، رئیس و مدیرعامل CatIQ، اظهار داشت: «رشد قابل توجه بیمه سیل خطوط شخصی در سال های اخیر به وضوح یک پیشرفت مثبت برای بازار است. این در ترکیب با اعلامیه دولت کانادا در رابطه با ایجاد یک برنامه ملی بیمه سیل، بدون شک به تقویت حفاظت از دارایی های کانادایی ها کمک خواهد کرد. از این فرصت استفاده می ‌کنم و از همه بیمه ‌گران شرکت ‌کننده به خاطر حمایتشان در تولید این پایگاه تشکر می ‌کنم.»

IED CatIQ که در ژوئن 2018 راه ‌اندازی شد و بر اساس گزارش ‌های ارسالی دقیق از بیشتر بازار بیمه کانادا است. مطابق با متدولوژی شناخته شده جهانی PERILS، IED CatIQ سالانه به روز می شود.

اکنون مجموعه داده تلفات از یازده رویداد مهم تشکیل شده است، از جمله آتش ‌سوزی شدید فورت مک موری در سال 2016، طوفان 2018 در انتاریو و کبک، گردبادهای اتاوا و گاتینو در سال 2018، طوفان فورت مک موری در سال 2020 و….

همچنین CatIQ خاطرنشان کرد که هم طوفان 2022 شرق کانادا و هم طوفان بهار انتاریو و کبک در سال 2023 در آینده نزدیک نیز در مجموعه داده در دسترس خواهند بود.

لوزی هیتز، مدیر عامل PERILS، افزود: «من به تیم CatIQ برای راه ‌اندازی موفقیت ‌آمیز IED 2023 کانادا تبریک می ‌گویم. داده ‌های با کیفیت بالای قرار گرفتن در بازار و داده‌ های زیان‌ دهی CatIQ نه تنها از طیف وسیعی از اعتبار سنجی مدل و فعالیت ‌های معیار بازار پشتیبانی می ‌کند، بلکه ریسک انتقال را نیز از طریق محصولات اتکایی/بیمه مبتنی بر زیان صنعت تسهیل می ‌کند. بنابراین داده‌ های زیان صنعت به عنوان محرک عمل می‌ کنند در حالی که داده ‌های مواجهه امکان ارزیابی هزینه ‌های زیان مورد انتظار چنین معاملاتی را فراهم می ‌کنند. علاوه بر این، محرک‌ های زیان صنعت ساختار یافته را می ‌توان طراحی کرد که از سبد خرید تحت پوشش پیروی می‌ کند و بنابراین ریسک پایه را کاهش می ‌دهد.

مترجم: مسعود اسکندری

منبع

https://www.reinsurancene.ws/canadian-insurance-market-continues-to-show-steady-growth-catiq/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  1  =  2