تعیین تعرفه برای ارزیابان خسارت نوعی بازگشت به عقب است

دبیر کل سندیکای بیمه‌گران:

دبیر کل سندیکای بیمه‌گران ایران گفت: تعیین تعرفه برای ارزیابان خسارت شاید خیلی با سیاست های جدید منطبق نباشد چرا که با این رویکرد حرکت به سمت تعرفه گذاری خواهد شد که نوعی بازگشت به عقب است.

به گزارش ریسک نیوز از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی دبیر کل سندیکای بیمه‌گران ایران با اشاره به مطلب بالا در جلسه مشترک مدیران ارشد صنعت بیمه بارییس و اعضای شورای هماهنگی بیمه های استان خراسان گفت ؛ با ایجاد شوراهای استانی ، صنعت بیمه کشور در استان‌ها دارای ساختار قابل اتکا و رسمی شده اند و می توان از این ظرفیت برای تعریف برنامه های توسعه‌ای بهره گیری کرد.
سید محمد کریمی با اشاره به برخی از موضوعات مبتلا به صنعت بیمه مانند مساله افت قیمت و نوسانات مرتبط با ارزش خودروها گفت این موضوع باعث بروز اشکالاتی مانند اختلاف‌ارزیابی خسارت ها و وارد برخی از هزینه ها به بیمه گران و بیمه گذاران می شود که باید با تدبیر و برنامه ریزی حل شود.
دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران اضافه کرد :نکته بعدی موضوع رعایت نرخ های فنی است که هرچند شورای عالی بیمه با آیین نامه های مختلفی مانند کمیته مناقصات و ..‌ گام هایی را برداشته است ولیکن ما انتظار داریم که این حرکت ها برای سایر رشته های بیمه ای و با تعداد کمتر از ۲۰ هزارنفر هم اتفاق بیفتد.
کریمی خطاب به اعضای شورای هماهنگی بیمه های استان گفت ؛ عملکرد شما و گزارش‌هایی که تهیه می کنید بسیار مهم و تاثیرگذار است چراکه این گزارش‌ها مبنای مهمی برای تصمیم گیری های کلان در صنعت بیمه می شود.
وی در پایان سخنان خود با اشاره به برخی از مطالبات ارائه شده توسط اعضای شورا گفت : تعیین تعرفه برای ارزیابان خسارت شاید خیلی با سیاست های جدید منطبق نباشد چرا که با این رویکرد حرکت به سمت تعرفه گذاری خواهد شد که نوعی بازگشت به عقب است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  70  =  73