دریافت وام 5 میلیاردی بانک سپه با سود 8 درصدی

مشتریان بانک سپه این امکان را دارند با سپرده گذاری کوتاه مدت عادی حداقل دو ماهه یا حداکثر 12 ماهه در یکی از شعب این مجموعه، تا 200 درصد سپرده خود وام دریافت کنند. این تسهیلات تحت عنوان طرح «نگین آتیه» ارائه شده است.

به گزارش ریسک نیوز آن دسته اشخاصی که مایل به دریافت وام طرح نگین آتیه هستند باید بدانند که سقف این تسهیلات 5 میلیارد تومان و کف آن 2 میلیون تعیین شده است. افراد به منظور درخواست این تسهیلات باید حداقل 1 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات مسدودی سپرده است اما در مدت زمان انسداد حساب به آن سود یک درصدی تعلق می‌گیرد. سود این وام بین 8 تا 23 درصد اعلام شده و به ازای کاهش هر 9 قسط، یک درصد از سود تسهیلات کم می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 60 ماه می‌رسد.

با توجه به حداکثر مبلغ وام، مدت زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، میزان هر قسط 140 میلیون و 952 هزار و 355 تومان است. کل سود تسهیلات به 3 میلیارد و 457 میلیون و 141 هزار و 327 تومان می‌رسد. مجموع رقم وام و سود آن نیز 8 میلیارد و 457 میلیون و 196 هزار و 327 تومان خواهد بود.

بانک سپه با ارائه طرح وام نگین آتیه چه اهدافی را دنبال می‌کند؟

هدف اصلی بانک سپه از ارائه چنین تسهیلاتی، حفظ رقابت پذیری در بازار پول و پوشش مدیریت شده نیازهای تسهیلاتی گروه مشتریان هدف بانکداری خرد و اصناف، بهبود وضعیت مدیریت نقدینگی و رشد جریان‌های نقد ورودی پایدار از طریق تجهیز منابع و تداوم بخشی به خودگردانی منابع و مصارف طرح‌های سپرده – تسهیلاتی و… است.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟