به وقت سلیمان تا فیجیتال در شماره 41

شماره 41 نشریه بیمه داری نوین در پنج پرونده با عناوین دیدن به وقت سنجیدن، کجای تحول هستیم، به وقت سلیمان، از جنس عمل و بازآفرینی گذشته در حال منتشر شد.

به گزارش ریسک نیوز، شماره 41 نشریه بیمه داری نوین با سرمقاله ای از محمود فراهانی، مدیر مسئول نشریه بیمه داری نوین با عنوان تکافل رقیب بیمه،  سرمقاله روزهای خوب روزهای سخت از آزاده محسنی سردبیر نشریه بیمه داری نوین، نقش حسابرسی داخلی در IFRS17 از حمید دیانت پی رئیس هیات مدیره بیمه ایران معین و سرمقاله واکاوی اثر شلاقی در زیست بوم بیمه از دکتر کتایون هدایت پور معاون فنی بیمه های اموال بیمه سینا منتشر شد.

دیدن به وقت سنجیدن / سرمایه گذاری

در ابتدای این پرونده میزگردی مبسوط می بینیم در خصوص نقد آیین نامه سرمایه گذاری جدید یا همان آیین نامه 104 که روی میز بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر مجتبی کباری مدیر عامل پیشین شرکت ارزش افرینان پاسارگاد و و از موسسین بیمه کاریزما، حسن رضا عباسیان فر مدیر کل برنامه ریزی و امور فنی بیمه مرکزی، روح الله ابوجعفری مشاور وزیر اقتصاد در امور دانش بنیان و اسماعیل داور پناه مدیر عامل شرکت بیمه اتکائی تهران ری نقاط مختلف این ایین نامه را بررسی کردند.

دست های بسته گزارش دیگری ازین پرونده است که به بررسی پرتفوهای بزرگ سرمایه گذاری در شرکتهای بیمه می پردازد.

سه پیش شرط موفقیت نیز روایت مکنزی دربازه اولویتها و فرصتهای سرمایه گذاران بیمه در سال 2024 است.

فناوری/ کجای تحول هستیم

نقش تحول دیجیتال صنعت بیمه از این حیث اهمیت دارد که بدانیم از منظر تحول دیجیتال ، بیمه گری باز ، نواوری و اکوسیستم نواوری دقیقا یا تقریبا کجا هستیم در این راستا میزگردی با عنوان جغرافیای نوآوری با حضور بهمن برزگر سرپرست معاونت برنامه ریزی و تحول کسب و کار بیمه دی ، حمیدرضا نورعلیزاده عضو هیات مدیره بیمه سامان ، حبیب میرزائی عضو هیات عامل و معاون مدیر عامل بیمه پاسارگاد و بخش طرح و توسعه و فناوری اطلاعات ، میثم میرزازاده مشاور کسب و کار شرکتهای بیمه و علی اکبر گلشنی مدیر تحول دیجیتال بیمه دی برگزار شد.

آینده باورنکردنی عنوان گزارش بعدی است که چشم انداز بیمه سایبری در سال 2025 را نشان می دهد.

چگونه دیتاها و هوش مصنوعی اینده بیمه را تغییر می دهند در گزارشی با عنوان ضرورت های حاکمیت داده بررسی شده است.

در ادامه این پرونده مدیرمحصول ازکی از موانع و فرصتهای فروش بیمه قسطی می گوید.

نظارت / به وقت سلیمان

در این پرونده گفتگویی داریم با غلامرضا سلیمانی رئیس کل پیشین بیمه مرکزی که از تجربه های ناتمام خود در حوزه بیمه گری می گوید .

در ادامه این پرونده سوپتک در نظارت بیمه با گزارشی با عنوان یادبگیریم مورد بررسی قرار گرفته است.

دو بال نواوری عنوان گزارش دیگری است که در خصوص هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در فین تک منتشر شده است.

عملکرد / از جنس عمل

در این پرونده عملکرد صنعت بیمه ایران و جهان در چندین پرونده مورد بررسی قرار گرفته است.

سوداوری متوسط عنوان گزارشی است که به بررسی روند شاخص های عملکردی صنعت بیمه می پردازد.

بررسی عملکرد شرکتهای بیمه زندگی در سال 1401 در گزارش بسته به نگاه مورد واکاوی قرار گرفته است.

آستانه های اطمینان عنوان گزارشی است که در ان نظام مستمری بگیری با توجه به کشورای نمونه بررسی شده است.

آینده صنعت بیمه در محیط چالش برانگیز سال جدید میلادی نیز با عنوان تاب آوری از نگاه سوئیس ری منتشر شده است.

فیجبتال / بازافرینی گذشته در حال

در این پرونده  به کلان روند فیجیتال در دنیا نگاه و در گزارش نوشیدن جام دیجیتال منتشر شده است.

فیجیتال چیست و چرا تجربه مشتری را متحول می کند این سوال در گزارسی با عنوان بازگشت دوباره پاسخ داده شده است.

و در ادامه این پرونده تحلیلی بر کمپین تبلیغاتی جدید شرکت بیمه بازار صورت گرفته و با عنوان از اجبار به انتخاب هوشمندانه در این پرونده امده است.

برای تهیه نشریه با شماره 88644304 تماس بگیرید.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟