فعالیت در صنعت بیمه، تجربه‌ای آینده‌ساز است

اکنون که سیزدهم آذرماه به نام روز بیمه در تقویم به ثبت رسیده است، فرصتی مغتنم دست داده تا بار دیگر تلاقی تخصص، نوع‌دوستی، دانش و اخلاقیات را که در صنعت بیمه متبلور شده است، پاس بداریم و همواره در تلاش باشیم، با هر موقعیت شغلی و سازمانی، رسالت بیمه را به نقطه هدف خود نزدیک‌تر کنیم.

به گزارش پایگاه ریسک نیوز فعالیت در صنعت بیمه با تمامی فراز و نشیب‌هایی که به همراه دارد، تجربه‌ای بس بدیع، آموزنده و آینده­‌ساز است. مفهوم بیمه به ایجاد اطمینان و حفاظت و مراقبت در برابر خطر گره خورده و چه بسیار خاطرات تلخ و شیرینی که بر صفحات تاریخ این صنعت نشسته و مرور هر یک از این خاطرات می‌تواند برای نسل‌های جوان و آینده‌ساز ما، حکایت‌هایی با هزار پند و اندرز داشته باشد.

نیک می‌دانم با تکیه بر سوابق و تجربه بزرگان و پیشکسوتانی که پیش از ما در این صنعت ورود پیدا کرده‌اند، و با نگاه به آینده و فناوری‌های نوین، می‌توان فصلی تازه‌ را برای تمامی آحاد جامعه در این صنعت رقم زد.

این روز ارزشمند را به تمامی پیشکسوتان، همکاران و فعالان بیمه که زیر سایه امن آن آسودگی را به زندگی مردم عزیز کشورمان ارزانی داشته­‌اند تبریک عرض گفته و از خداوند منان تحقق آرزوی هر ایرانی یک بیمه زندگی را مسألت دارم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

1  ×  3  =