قیمت خودرو امروز ۱۱ دی ۱۴۰۲/ خواب زمستانی بازار آغاز شد؟

قیمت خودرو امروز، دوشنبه، 11 دی 1402، نزولی گزارش می‌شود. بازار خودرو پس از 9 ماه رکورد، در روزهایی که از فصل زمستان می‌گذرد رشد چند درصدی را تجربه کرد. اما اکنون با ورود به دهه دوم دی ماه، ترمز روند صعودی روزهای گذشته کشیده شد و بازار تغییر جهت داد. آیا این ترمز به معنای آغاز خواب زمستانی بازار است؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، دوشنبه، 11 دی 1402، سرانجام پس از 10 روز روند افزایشی، در مدار نزولی قرار گرفت. از شروع زمستان بر اثر هیجانات ایجادشده در بازار خودرو، انواع محصولات ایرانی و مونتاژی افزایش قیمت چندین درصدی را تجربه کردند. اما از ابتدای امروز با وجود ثبات نرخ ارز، قیمت‌ها کاهشی شده است؛ البته در موارد محدودی موارد افزایش قیمت یا ثبات نیز به چشم می‌خورد.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از ابتدای روند معاملات امروز نزولی است.

کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های ارزان‌قیمت شرکت سایپا محسوب می‌شود که نسبت به روز گذشته پنج میلیون تومان کاهش دارد و به قیمت 360 میلیون تومان رسیده است.

شاهین G از محصولات گران‌قیمت این شرکت که روز گذشته حدود سه میلیون تومان ارزان شده بود، امروز یک میلیون تومان بالا رفت و با 608 میلیون تومان معامله می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

85  −  83  =