لزوم تغییر در بیزینس مدل ها و الگوهای کسب و کار

به گزارش ریسک نیوز، پنل بیمه گر ارزش آفرین در نظام فروش تحولگرا در دهمین نشست از سلسله نشست های دوشنبه های نوآوری با حضور حبیب میرزایی، معاون طرح و توسعه بیمه پاسارگاد، پرویز خسروشاهی قائم مقام سابق بیمه مرکزی، مهرداد رضایی مدیر کل نظارت بر بیمه های زندگی، مهدی نوروزی مدیرعامل بیمه خاورمیانه و بهروز اسدنژاد عضو شورای فنی بیمه ایران در استیج سخنکده متن برگزار شد.

شبکه فروش در طراحی محصولات جدید و خدمات مکمل به بازی گرفته نشده است. چالش اصلی شبکه فروش نحوه اطلاع رسانی نمایندگان به بیمه گذاران در خصوص قراردادهای بیمه ای است.

در دنیا تحول دیجیتال از شبکه فروش اغاز می شود پس باید بیزینس مدل ها و الگوهای کسب و کار تغییر یابد
در بیمه های زندگی نمی توان از شبکه نمایندگی گذر کرد.

ستاد باید در راستای تقویت شبکه فروش با ارایه زیرساختهای فنی به نمایندگان نقش موثری ایفا کند. صنعت بیمه اقدام به جذب بی رویه شبکه فروش کرده اما به نگهداشت انها توجهی نکرده برای همین به فروش ثالث چسبندگی پیدا کرده و این چالش بزرگی در راه تحول دیجیتال است.

شرکت های بیمه حوضچه های اطلاعاتی جزیره ای و غیرمرتبط دارد و همین امر در مسیر تحول دیجیتال مشکل ایجاد کرده است.

نسخه صوتی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  20  =  27