مهم‌ترین شاخص‌ها در توسعه فراگیری مالی

به گزارش ریسک نیوز، علی عبدالهی، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی در یازدهمین نشست از سلسله نشست‌های «دوشنبه‌های نوآوری» با موضوع: «توسعه عدالت مالی در ایران؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» و در استیج سخنکده متن به نمونه هایی از شاخص ها در فراگیری مالی از جمله دسترسی ATM و دسترسی به شعب به ازای هر […]

به گزارش ریسک نیوز، علی عبدالهی، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی در یازدهمین نشست از سلسله نشست‌های «دوشنبه‌های نوآوری» با موضوع: «توسعه عدالت مالی در ایران؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» و در استیج سخنکده متن به نمونه هایی از شاخص ها در فراگیری مالی از جمله دسترسی ATM و دسترسی به شعب به ازای هر 100هزار نفر، پیمنت و موبایل بانک، بیمه و بیمه عمر، دیجیتال پیمنت اشاره کرد.

وی گفت: فراگیری مالی دسترسی آسان، سریع و مقرون به صرفه همه آحاد جامعه به خدمات مالی است که شامل همه اشخاص حقیقی و حقوقی می شود.

عبدالهی تاکید کرد: شاخص ها در فراگیری مالی به سه دسته دسترسی، استفاده و کیفیت تقسیم می شوند.

نسخه صوتی

 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟