برگزاری دوره ممیزی داخلی (ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵) در شرکت بیمه حافظ

در راستای پیگیری و اجرای مجموعه برنامه های مرتبط با حوزه های کاری-تخصصی، توسعه مدیریت، سرمایه انسانی و ساختار، دوره ممیزی داخلی (ISO 9001:2015) در شرکت بیمه حافظ برگزار شد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه حافظ دوره ممیزی داخلی در روزهای 24 و 25 بهمن ماه و با حضور تعدادی از مدیران و کارشناسان مستعد شرکت برگزار و به فراگیران دوره در صورت قبولی در امتحانات کتبی و شفاهی پایان دوره، گواهینامه ممیزی داخلی ارایه می شود. دوره ممیزی داخلی برگزار شده، مبتنی بر استاندارد (ISO 9001:2015)، است و در جهت اجرای بخشی از برنامه های توسعه ای شرکت بیمه حافظ و راه اندازی شبکه ممیزین داخلی از میان کارکنان و بهره مندی از خدمات سرمایه های انسانی شاغل در حوزه های مختلف، جهت انجام فرایند ممیزی و کنترل های داخلی، می باشد.

 شایان ذکر است، در چهارصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی بیمه که روز چهارشنبه پنجم مهرماه 1402 در نهاد ناظر و با حضور اکثریت اعضاء تشکیل شد، درخواست شرکت بیمه حافظ برای فعالیت در سرزمین اصلی به تصویب رسید و این شرکت در صورت کسب تأییدیه‌های لازم، می‌تواند فعالیت خود را در سراسر کشور آغاز کند.گفتنی است؛ شرکت بیمه حافظ تا کنون فقط مجوز فعالیت در مناطق آزاد را داشته است.
لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

55  −  47  =