رضایتمندی بیمه‌شدگان و مشتریان در بیمه دی، یک اصل اساسی است

مدیر عامل بیمه دی در مراسم نوزدهمین سالروز تأسیس این شرکت عنوان کرد؛

دوم اسفندماه و مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع)، مراسم نوزدهمین سالروز تأسیس بیمه دی با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، فعالان و پیشکسوتان صنعت بیمه، مدیران عامل سابق بیمه دی، مدیران ارشد، کارکنان، شبکه فروش و برخی از ذی‌نفعان و مشتریان شرکت بیمه دی برگزار شد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی طی این مراسم، طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز تاسیس این شرکت، بیان داشت: از جمله وظایف ما در قبال سهامداران معظم بیمه دی که خانواده‌ی بزرگ ایثار و شهادت هستند، سودآوری پایدار است و این مهم، محقق نمی‌شود مگر با فروش خوب و با کیفیت، و نیز، در نظر داشتن مدیریت هزینه‌ها.
وی افزود: اما در فروش بیمه‌نامه، آن‌چه می‌بایست مورد دقت و توجه قرار گیرد، رضایت‌مندی مشتریان است. به دیگر معنا؛ رضایت‌مندی بیمه‌شدگان و مشتریان در بیمه دی، یک اصل اساسی است.
مدیرعامل بیمه دی در ادامه، به بیان توفیقات و دستاوردهای این شرکت به ویژه در حوزه‌ی فروش پرداخت و این امر را، حاصل تلاش تمامی ارکان و اجزاء شرکت در ستاد، شعب و شبکه‌ی فروش بیمه دی برشمرده و آن را شایسته‌ی قدردانی دانست.

طاهر موهبتی، در خاتمه‌ی سخنان خود، حرکت نوآورانه‌ی بیمه دی در ارایه‌ی راهکارهای فن‌آورانه، جهت افزایش رضایت بیمه‌شدگان، به ویژه جامعه‌ی معزز ایثار و شهادت را از جمله برنامه‌ها و افتخارات بیمه دی دانست و تدوام این روند را، مورد تاکید قرار داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  1  =  1