بازنگری ماموریت ، چشم‌انداز و ارزش های شرکت بیمه سرمد

بهشتی‌نژاد، مدیرعامل شرکت، در اولین شورای مدیران بیمه سرمد در سال جاری، ضمن تأکید بر اهداف راهبردی، مأموریت و چشم‌انداز شرکت ارائۀ خدمات به‌هنگام را مهم‌ترین مأموریت در سال‌ جاری خواند.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در این نشست که با حضور معاونان و مدیران برگزار شد، دکتر بهشتی‌نژاد با اشاره به اهداف راهبردی و استراتژی در سال 1403، مأموریت شرکت را «کاهش آثار مخاطرات و ایجاد اطمینان خاطر از طریق ارائۀ خدمات بیمه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن» توصیف کرد.

وی در ادامه، ضمن تشریح مأموریت شرکت، با تأکید بر سرعت و کیفیت ارائۀ خدمات، گفت بر اساس سند چشم‌اندازی که برای بیمه سرمد تا افق 1405 ترسیم شده است، حضور در جمع برترین شرکت‌های بیمه‌ای از منظر سرعت در ارائۀ خدمات باکیفیت از اولویت‌های مهم شرکت است، و خاطرنشان کرد: یقین دارم با تکیه بر توان کارکنان متخصص و شبکۀ فروش پرتلاش و البته توجه ویژه به اهداف راهبردی شرکت، این امر محقق خواهد شد.

بهشتی‌نژاد، از جمله اهداف راهبردی و استراتژیک شرکت در سال ۱۴۰۳ را «توسعۀ کمی و کیفی شبکۀ فروش، بهبود تجربۀ مشتریان از طریق ارائۀ خدمات به‌هنگام و توانمندسازی کارکنان و توسعۀ فرهنگ سازمانی» عنوان کرد و افزود: درخواست بنده از همۀ معاونان و مدیران این است که در تمامی برنامه‌ریزی‌های خود و راهبری پرسنل، اهداف شرکت و چشم‌انداز تعیین‌شده را مد نظر قرار داده تا شرکت بیمه سرمد سرآمد صنعت بیمه گردد.

مدیرعامل شرکت بیمه سرمد در بخش دیگری از سخنان خود، با تأکید بر واژۀ سرآمد، «سرعت، رفتار حرفه‌ای، آموزنده، مشارکت و دلبستگی» را ارزش‌های سازمانی شرکت بیان کرد که پایبندی به این ارزش‌ها در تمامی سطوح مدیریتی و کارشناسی شرط تحقق اهداف سند چشم‌انداز می‌باشد.

در ابتدای این نشست، کربلایی مدیر برنامه‌ریزی شرکت بیمه سرمد، توضیحاتی در خصوص سند چشم‌انداز و مأموریت‌های تعریف‌شده در آن ارائه نمود. کربلایی تدوین برنامۀ عملیاتی واحدهای مختلف شرکت را متکی به سند چشم‌انداز دانست و گفت: این مهم در حال انجام است و به‌زودی تصویب و ابلاغ خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

16  −    =  14