تجارت نو گره را باز کرد

غلامرضا زمردیان رییس هیات مدیره شرکت بیمه تجارت نو به مقوله حاکمیت شرکتی در بیمه تجارت نو اشاره کرد.

به گزارش ریسک نیوز، غلامرضا زمردیان رییس هیات مدیره شرکت بیمه تجارت نو در رویداد «تجارت نو، در مسیر تحول/ مرور عملکرد با نگاه به آینده» عنوان کرد: در کشور بنگاه های ورشکسته زیادی وجود دارد و چون من در بسیاری ازین بنگاه ها جهت ترمیم مالی آنها فعالیت کردم با گره های زیادی روبرو شدم و تجارب مختلفی اندوختم.

وی افزود: طبق تئوری های حاکمیتی مدیرانی که به شرکت زیان می زنند باید محاکمه شود اما مدیران لایق هم باید تشویق شوند.چه اتفاقاتی افتاد که بیمه تجارت نو با زیان مواجه شد این وقایع باید مورد واکاوی قرار می گرفت، وضعیت موجود شناسایی میشد باید طلب ها و معوقات پرداخت می شد که همه این اقدامات انجام شد.

ما به دنبال شکایت از کسانی که زیان ساختند، نیستیم؛ اما زیان تجارت نو در یک زمان مشخص ایجاد نشده بلکه در چندین بازه زمانی بوجود آمده است.1300 میلیارد تومان زیان انباشته داشت اما چرا کسی جلوی شرکت برای اعتراض نیامد چون ما تلاش کردیم بدون هیاهو وضعیت را ساماندهی کنیم.

امروز 100 میلیارد تومان سود کسب کردیم و این مهم است ما از گره عبور کردیم. برخی شرکت های مالی و صنعتی روزانه دارند برای سهامدار زیان تولید می کنند اما ما زیان را کاهش دادیم و نشان دهنده روند مثبت بیمه تجارت نو است.

نسخه صوتی

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟