رییس کل بیمه مرکزی: محصولات بیمه ای باید متنوع شوند

رییس کل بیمه مرکزی گفت:نگاه جامع و فراگیر در صنعت بیمه می تواند به همگانی شدن بیمه در کشور منتهی شود و به همین خاطر بخشی نگری در این صنعت غیر قابل قبول است.

به گزارش ریسک نیوز،سید محمد کریمی که در جمع مدیران و فعالان صنعت بیمه در استان آذربایجان غربی سخن می گفت، ضمن اعلام این مطلب افزود: هم اندیشی اهالی صنعت بیمه و یافتن راهکارهای جدید برای تعمیم فرهنگ بیمه و توسعه فعالیت ها و تنوع بخشی به محصولات بیمه ای یک ضرورت آشکار است.

رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهتمام جدی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در بازنگری و اصلاح آیین نامه های موجود ، تصریح کرد: قوانین و مقررات صنعت بیمه باید روزآمد و دقیق باشد و برای تحقق این امر راهکاری غیر از اصلاح و به روزشدن آیین نامه ها وجود ندارد.
وی با ابراز خرسندی از رقابتی تر شدن بازار بیمه در کشور ، خاطرنشان کرد: تنوع رشته های بیمه ای و ظرفیت های موجود سبب شده تا شرکت ها با احساس امنیت و آرامش در این بازار رقابتی فعالیت کنند هر چند ما باید به دنبال خلق فرصت های تازه و ایجاد ظرفیت های جدید باشیم.
کریمی افزود: هدف نهایی صنعت بیمه ، اطمینان بخشی به مردم و ایجاد آرامش در بازار کسب و کار و تولید است و انشالله با یاری تمامی همکاران پرتلاش خود در این مسیر حرکت خواهیم کرد.
وی در پایان از مدیران صنعت بیمه استان خواست در کنار فعالیت های معمول بیمه ای ، موضوع فرهنگسازی را با جدیت هر چه تمام تر دنبال کنند تا صنعت بیمه جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟