پرداخت ۵۰ درصد خسارات به سیل‌زدگان استان گلستان

معاون فنی بیمه ایران با اشاره به پرداخت ۵۰ درصد از خسارت به صورت علی‌الحساب به برخی از سیل‌زدگان استان گلستان گفت: پرداخت خسارت به مابقی زیان دیدگان پس از تکمیل پرونده پرداخت خواهد شد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از فارس سیاوش سعیدیان در مورد خسارت سیل اخیر در استان گلستان اظهار داشت: در این سفر ضمن بازدید از مناطق  سیل‌زده براساس بیمه‌نامه‌های موجود و پرونده‌هایی که اعلام خسارت شده بود، بخشی از خسارات در همان محل به بیمه‌گذاران پرداخت شد.

معاون فنی بیمه ایران افزود: طبق بیمه‌نامه‌های صادرشده به بخشی از بیمه‌گذاران، 50 درصد از خسارت به صورت علی‌الحساب پرداخت شد و مابقی هزینه پس از تکمیل پرونده به زیان‌دیدگان پرداخت خواهد شد.

به گفته وی، مبلغی حدود 3 میلیارد ریال تاکنون بابت هزینه ناشی از سیل به حادثه‌دیده‌گان پردخت شده است.

سعیدیان ادامه داد: افرادی که بیمه‌نامه آتش‌سوزی از قبل خریداری کرده بودند، توانستند از مزایای آن که شامل پوشش حوادث ناشی از سیل است، استفاده کنند.

وی گفت: متأسفانه تعداد قابل‌توجهی از سیل‌زدگان فاقد پوشش بیمه هستند و خسارتی به آنها پرداخت نخواهد شد.

وی با بیان اینکه پرداخت خسارت به بیمه‌گذار در حوادث به منزله حق فرد بیمه‌شده و بلاعوض است، افزود: اما افرادی که فاقد پوشش بیمه هستند مجبور به استفاده از کمک‌های دولت و سازمان‌های مختلف خواهند بود که به صورت مساعده است و باید بازگردانده شود.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟