رسیدگی به اعتراضات کارفرمایان در خصوص حق بیمه‌های پرداختی چگونه امکان‌پذیر است؟

رسیدگی به اعتراضات کارفرمایان در خصوص حق بیمه‌های تعیین شده در هیات‌های بدوی و تجدیدنظر از چه طریقی امکان‌پذیر است؟ این موضوع می‌تواند سوال بسیاری از کارفرمایان باشد که در ذیل پاسخ آن می‌آید.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از ایسنا، طبق مواد 42، 43 و 44 قانون تامین اجتماعی، موارد اعتراض در هیات‌های بدوی و تجدیدنظر تشخیص مطالبات و نحوه رسیدگی به آنها مشخص شده است، به طوری که در صورتی که کارفرما به میزان حق بیمه تعیین شده از طرف تامین اجتماعی معترض باشد، می‌تواند ظرف 30 روز از تاریخ ابلاغ، اعتراض خود را کتبا به شعب سازمان تسلیم کند.

 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟