تدوین لایحه اصلاح قانون بیمه شخص ثالث و ارائه آن به دولت

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه لایحه اصلاح قانون بیمه شخص ثالث تدوین و به دولت تقدیم شده است، از دولت خواست در اسرع وقت، تصویب این لایحه را انجام داده و به مجلس ارائه دهد.

به گزارش ریسک نیوز، نوزدهمین همایش ملی و پنجمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه صبح امروز در پژوهشگاه نیرو آغاز به کار کرد.

رئیس کل بیمه مرکزی در این همایش با اشاره به اعمال تحریم‌های بیمه‌ای علیه ایران، اظهار داشت: این تحریم‌ها را با کمک کارشناسان صنعت بیمه دور زدیم و موفق شدیم تمام ریسک‌ها مهم کشور را در داخل نگهداری کنیم.

سیدمحمد کریمی با اشاره به کسب رتبه اول ایران در شاخص حق بیمه تولیدی در دنیا، گفت: این در حالی است که کشورهای توسعه‌یافته رشد منفی را در این زمینه تجربه می‌کنند.

کریمی با اشاره به توسعه بخش خصوصی و اجرای قانون اصل ۴۴ در صنعت بیمه، تصریح کرد: در حال حاضر شاهد توسعه رشته‌های جدید بیمه‌ای خصوصاً در زمینه بیمه‌های زندگی هستیم.

رئیس کل بیمه مرکزی خطاب به معاون اول رئیس‌جمهور از وی خواست در زمینه توسعه بیمه‌های اتکایی داخلی و خارجی و موافقت با شرکت‌های جدیدالتأسیس بیمه‌ای اقدام کند.

کریمی با بیان اینکه لایحه اصلاح قانون بیمه شخص ثالث تدوین و به دولت تقدیم شده، از دولت خواست در اسرع وقت، تصویب این لایحه را انجام دهد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟