بیمه گاز شهری ۵۰۰ ، روستایی۲۵۰ ریال

کلیه مشترکان خانگی گاز طبیعی در کشور نسبت به حوادث ناشی از گاز تحت پوشش بیمه دانا قرار دارند.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از روابط عمومی گاز استان یزد، علیرضا پیله ور، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد،حق بیمه به ازای هر واحد مسکونی مشترکان خانگی شهری، ماهانه 500 ریال و به ازای هر واحد مسکونی مشترکان روستایی مبلغ 250 ریال است که این مبلغ از طریق قبوض گاز مشترکان محاسبه می شود.

پیله ور اظهار داشت: بر اساس این بیمه نامه، پرداخت غرامت فوت برای هر نفر در هر حادثه 250 میلیون ریال و پرداخت غرامت نقص عضو و از کار افتادگی دائم برای هر نفر در هر حادثه 150 میلیون ریال است.

وی بیان کرد: همچنین حداکثر تعهد پرداخت برای جبران هزینه های پزشکی ناشی از هر حادثه برای هر نفر مبلغ 360 میلیون ریال و برای جبران خسارت های مالی به ازای هر واحد مسکونی و مشاعات و اشخاص ثالث در هر حادثه تا مبلغ 350 میلیون ریال است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد ادامه داد: طرح ملی بیمه مشترکان بخش خانگی پس از تصویب در مجلس، از بهمن ماه سال 1388 در تمام شهرها و روستاها اجرایی شده و مشترکان گاز طبیعی در صورت بروز هرگونه حادثه ای که منجر به خسارت مالی و جانی می شود باید به سرعت با مراجعه به نزدیکترین شعب بیمه دانا یا واحد تعمیرات شرکت گاز استان یزد، اقدام لازم را به عمل آورند.

    

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟