کارگران و کارمندان بیمه نامه های خود را سالانه تغییر نمی دهند

۸۹ درصد از کارمندان به دلیل عدم آشنایی با بیمه نامه ها، هر سال همان بیمه نامه پیشین خود را تمدید می کنند و اطلاعی از شرایط و استراتژی های جدید ندارند. آخرین تحقیقات انجام شده نشان می دهد که کارمندان و کارگران در سراسر جهان سالانه تغییری در بیمه نامه های خود به وجود نمی آورند.

 به گزارش صنعت بیمه به نقل از لایو اینشورنس، 89 درصد از کارمندان به دلیل عدم آشنایی با بیمه نامه ها، هر سال همان بیمه نامه پیشین خود را تمدید می کنند و اطلاعی از شرایط و استراتژی های جدید ندارند.

در سومین گزارش سالانه سازمان "ورک فورس" (نیروی کار) آمده است که 54 درصد از کارگران در جهان حتی در کشورهای بزرگ، کنترلی بر بیمه نامه های درمانی خود ندارنند و نمی دانند که می توانند در تصمصیم گیری ها تاثیرگذار باشند.

این تحقیقات نشان می دهد که 62 درصد کارگران و کارمندان در آمریکا بر این باورند که با اعمال تغییرات جدید، هزینه های آنان افزایش می یابد، در حالی که تغییر شرایط مندرج در بیمه نامه ها به طور معمول هزینه اضافی را بر آنان تحمیل نمی کند.

در همین حال، تنها 23 درصد از این افراد سالانه مبلغی را برای تغییر شرایط مندرجه در بیمه نامه های درمانی خود، پس انداز می کنند و معتقدند که بیمه نامه های آنان هر ساله باید مطابق با شرایط روز تغییر کند.

در این تحقیق که شرایط بیمه های درمانی در 25 کشور جهان را بررسی شده، همچنین آمده است، "75 درصد نیروی کار در سراسر جهان بر این نکته تاکید می کنند که برای ایجاد تغییر در بیمه نامه های خود از همکاران خود تقلید می کنند و در حقیقت اطلاعات اضافی و جدید را از دوستان خود و در محیط های کاری دریافت می کنند.

این در حالی است که 89 درصد افراد شرکت کننده در این تحقیق اعلام کرده اند که آنان سالانه تغیییری در بیمه نامه های خود اعمال نمی کنند و به این روند در سال های آینده نیز ادامه خواهند داد. آنان بر این نکته اذعان کردند که یکی از دلایل این عدم تغییر آن است که درک درستی از شرایط مندرج و قابل دسترس موجود ندارند. بعلاوه، 53 درصد نیز قبول دارند که به درستی پوشش های بیمه ای خود را مدیریت نمی کنند و این شرایط آنان را در سال های آینده با چالش های بیشماری مواجه می کند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟