مشخص شدن وضعیت بیمه معتادان در سال ۹۲

رییس کمیته درمان و حمایت‌های اجتماعی خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر وضعیت بیمه معتادان تحت درمان و خانواده‌های آنان شد و این موضوع را گامی بسیار مهم و مثبت در راستای حمایت اجتماعی از این افراد دانست.

به گزارش ریسک نیوز،در جلسه کمیته درمان و حمایت‌های اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بر تعیین تکلیف هرچه سریعتر وضعیت بیمه معتادان تحت درمان و خانواده‌های آنان تاکید شد.
 
دکتر محمدی رییس کمیته درمان و حمایت‌های اجتماعی شورا در این جلسه با تاکید بر اهمیت ارتقای کیفیت ارائه خدمات درمان اعتیاد، نظارت دقیق و مستمر بر عملکرد مراکز هشتگانه درمان اعتیاد را از اولویت‌های سال 1392 خواند و اظهار امیدواری کرد که با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های متولی درمان اعتیاد، شاهد ارتقای کیفیت عملکرد مراکز در سال جدید باشیم.  
 
افزود: خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر وضعیت بیمه معتادان تحت درمان و خانواده‌های آنان شد و این موضوع را گامی بسیار مهم و مثبت در راستای حمایت اجتماعی از این افراد دانست.  
 
محمدی با اشاره به بزرگداشت هفته مبارزه با مواد مخدر در تیرماه سالجاری، حضور همه نهادها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی در برنامه‌های این هفته را ضروری دانست و خواستار ارائه برنامه‌های اجرایی ویژه هفته مبارزه با مواد مخدر از نمایندگان دستگاه‌های مختلف شد.
 
 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟