گروه مالی پارسیان در نمایشگاه بیمه

گروه مالی که متشکل از شرکت های کارگزاری پارسیان، بیمه پارسیان، تجارت الکترونیک پارسیان، کاسپین، لیزینگ پارسیان، تامین اندیش پارس، تامین سرمایه لوتوس پارسیان و بیمه امین پارسیان است.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از اکو ویژن ،گروه مالی پارسیان متشکل از بانک پارسیان ،‌ شرکت های کارگزاری پارسیان، بیمه پارسیان، تجارت الکترونیک پارسیان، کاسپین، لیزینگ پارسیان، تامین اندیش پارس، تامین سرمایه لوتوس پارسیان و بیمه امین پارسیان در هفتمین نمایشگاه بورس بانک بیمه خدمات خود را ارایه کردند.
   
بانک پارسیان و گروه مالی پارسیان در هفتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور پیدا کردند. این گروه مالی که متشکل از شرکت های کارگزاری پارسیان، بیمه پارسیان، تجارت الکترونیک پارسیان، کاسپین، لیزینگ پارسیان، تامین اندیش پارس، تامین سرمایه لوتوس پارسیان و بیمه امین پارسیان است با طرحی متفاوت از دوره های قبل و با غرفه ای به وسعت بیش از 800 متر مربع اقدام به ارایه خدمات و دستاوردهای خود کردند و کارشناسان شرکت های تابعه و مدیریت های مختلف بانک در غرفه های تخصصی به معرفی خدمات متنوع خود برای بازدیدکنندگان پرداختند.
 
در اولین روز برپایی این نمایشگاه ، "علی صالح آبادی" رییس سازمان بورس و اوارق بهادار، قالیباف اصل ، مدیرعامل شرکت بورس و شایان آرانی، رییس سابق موسسه سرمایه گذاری برکت از غرفه بانک پارسیان بازدید و با کارگزاران، کارشناسان و فعالان گروه مالی پارسیان به گفت وگو نشستند و از دستاوردهای نوین آنان دیدن کردند واز حضور فعال بانک پارسیان و گروه مالی آن در این نمایشگاه و ارائه خدمات متنوع بانکی برای تسهیل شرایط حضور مردم در بازار سرمایه قدردانی کردند.
 
شمس عالم، فطانت، اعضای هیات مدیره، مهاجری، مشاور امور بین الملل و احسانی، رییس اداره حوزه مدیریت و بشرخواه، مدیر امور شرکت ها نیز در ساعات اولیه روز نخست نمایشگاه از غرفه بانک بازدیدکرده و از نزدیک با همکاران گروه مالی پارسیان مستقر در نمایشگاه دیدن و از نزدیک با حال و هوای نمایشگاه آشناشدند .
 
بر اساس این گزارش:‌مدیران بانک و شرکت های گروه مالی پارسیان نیز طی برنامه زمان بندی شده در مدت 4 روز برپایی نمایشگاه ، از غرفه بانک و گروه مالی پارسیان بازدید کردند و از نزدیک با خدمات عرضه شده در نمایشگاه آشنا شدند .
 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟